Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

ΓΙΑ ΣΕΝΑ Π.Α.Ο.Κ.....


Σήμερα αγωνίζεται η καρδιά μας,σήμερα αγωνίζεται η αισιοδοξία μας,σήμερα αγωνίζεται η ψυχή μας,σήμερα αγωνιζόμαστε εμείς.Ειλικρινά δεν με ενδιαφέρει ποιος θα φοράει τις ασπρόμαυρες φανέλες σήμερα,ένα μόνο ξέρω,από το πρωί περνούν μέσα από το σώμα μου ρίγη χαράς και συγκίνησης που θα δω τον Π.Α.Ο.Κ μου,τον Π.Α.Ο.Κ μας.
Δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου παιδιά χωρίς τον ΠΑ.Ο.Κ,χωρίς εσάς δηλαδή,αναρωτιέμαι πολλές φορές γιατί αγαπάω τόσο πολύ αυτό το σύλογγο,γιατί πονάω τόσο όταν χάνει,γιατί την ίδια στιγμή που χάνει εγώ τον αγαπάω πιο πολύ,ΠΑ.Ο.Κ γιατί όταν γράφω για σένα δεν μπορώ να συγκεντρωθώ,γιατί τρέμω αυτή στιγμή,Π.Α.Ο.Κ σ'αγαπώ πολύ.
Όσο με γνωρίζετε και διαβάζετε αυτή τη στιγμή αυτές τις λίγες λέξεις,σίγουρα γελάτε με τη δυσκολία που έχω να εκφράσω αυτά που νιώθω για τον Π.Α.Ο.Κ,αυτά που νιώθω για σας δηλαδή,γιατί ο Π.Α.Ο.Κ είστε εσείς,εσάς αγκαλιάζω όπου κι αν βρισκόμστε,με σας ουρλιάζω στις κερκίδες,με σας συγκινούμε,εσείς μόνο καταλαβαίνετε τη λατρεία που έχω για την ομάδα.
Κάποιοι λίγοι φίλοι το ξέρουν,κάποιοι άλλοι θα το μάθουν τώρα,μπορεί ο Κούδας,ο Σαράφης,ο Ιωσηφίδης,ο Κωστίκος,ο Φορτούλα,ο Μπορμπόκης να με γοήτευσαν όταν ήμουν μικρό παιδί και ερωτεύτηκα τον Π.Α.Ο.Κ,όλοι εσείς όμως με αυτή τη φοβερή αγάπη,με αυτή τη φοβερή αυταπάρνηση με κάνατε να νιώσω το μεγαλείο αυτής της ομάδας.Εσείς μου δείξατε ποιος είναι ο Π.Α.Ο.Κ,εσείς μου δείχνατε όλα αυτά τα χρόνια ερχόμενοι στην Αθήνα συνοδεύοντας την ομάδα μας πόσο την αγαπάτε,κάπου εκεί ήμουν και εγώ, πολλές φορές στην αντίπαλη κερκίδα γιατί ερχόμουν κατευθείαν στο γήπεδο και αναγκαστικά καθόμουν στους γηπεδούχους,εκεί ήμουν,απέναντί σας,εκεί σε αυτούς που βρίζατε,από εκεί σας χαιρόμουνα,εκεί ένιωσα ότι εγώ ανήκω στην αντίπαλη κερκίδα,Π.Α.Ο.Κ με κάνατε εσείς,γιατί ο Π.Α.Ο.Κ είστε εσείς.
Καλή τύχη σήμερα γλυκιά μου αγάπη........Π.Α.Ο.Κ ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: