Κυριακή 18 Ιουλίου 2010

Σαλπιγγίδης: Ευλογία να παίζεις στην ομάδα που αγαπάς



Ο διεθνής επιθετικός μίλησε για τους λόγους που επέστρεψε στην Θεσσαλονίκη, για τις αντιδράσεις του κόσμου και για το τι θα κάνει αν σκοράρει εναντίον του Παναθηναϊκού.

Με συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα “Sport Day” ο ...
Δημήτρης Σαλπιγγίδης τόνισε ότι προτίμησε τον ΠΑΟΚ από το να πάει σε ομάδα του εξωτερικού λόγω της αγάπης του για τον δικέφαλο και την Θεσσαλονίκη.

Τα κυριότερα αποσπάσματα από την συνέντευξη του Σαλπιγγίδη:

Δημήτρη, τι άφησες και τι βρήκες στον ΠΑΟΚ;

“Τον ΠΑΟΚ νομίζω ότι τον άφησα στο χειρότερο σημείο του. Δεν πήγαινε παρακάτω. Από την ώρα που ανέλαβαν Ζαγοράκης και Βρύζας όλα έχουν βελτιωθεί. Είναι μία οργανωμένη ομάδα. Επιστρέφοντας είμαι σε γνώριμο περιβάλλον, με πολλούς γνωστούς, και φυσικά δεν έχω κανένα πρόβλημα προσαρμογής”.

Δημήτρη, θα έφευγες από τον Παναθηναϊκό ανεξαρτήτως του αν θα ερχόσουν στον ΠΑΟΚ;

“Μιλάμε για μία αλυσίδα. Αν ο ΠΑΟΚ είχε πολλά προβλήματα και υπήρχε περίπτωση να έρθω εγώ και να βάλω άλλο ένα, αφού είμαι μία ειδική περίπτωση, αν αυτό γινόταν εις βάρος της ομάδας δεν θα το έκανα. Την επιστροφή μου στον ΠΑΟΚ, πάντως, την ήθελα πολύ, γιατί αυτό με γεμίζει ως άνθρωπο”.

Εχουμε την αίσθηση ότι ως επιθετικός κορυφής αποδίδεις πολύ καλύτερα. Εσύ τι λες;

“Η φυσική μου θέση είναι στην κορυφή της επίθεσης. Πέρυσι έπαιξα μόνο στα δεξιά. Δεν έχω κανένα πρόβλημα. Προσαρμόζομαι στο σύστημα της ομάδας. Αν όμως νιώσω ότι λειτουργώ εις βάρος της ομάδας, θα το πω”.

Πώς αισθάνεται ένας επαγγελματίας ποδοσφαιριστής όταν παίζει στην ομάδα που υποστηρίζει;

“Είναι πραγματικά ευλογία να συμβαίνει αυτό. Και επειδή κάποιοι γράφουν ειρωνικά "ο επαγγελματίας ποδοσφαιριστής Δημήτρης Σαλπιγγίδης" θέλω να πω ότι δεν με πικάρουν με αυτό που λένε. Για εμένα τα έφερε η ζωή να παίζω στην ομάδα μου, τον ΠΑΟΚ”.

Τόσοι και τόσοι Ελληνες όταν είχαν την ευκαιρία πήγαν να παίξουν στο εξωτερικό. Εσύ γιατί δεν το έκανες;

“Γιατί προτιμάω τον ΠΑΟΚ. Είχα την ευκαιρία να πάω και στη Γερμανία και στην Αγγλία. Αν έδινα εντολή στους ανθρώπους μου να το ψάξουν, κάτι θα γινόταν. Καταλαβαίνετε ότι ως ελεύθερος διεθνής παίκτης θα είχα αρκετές προτάσεις. Εγώ, όμως, τους είπα ότι στον ΠΑΟΚ θα πάω και έκλεισα όλες τις άλλες πόρτες. Άκουγα κι εγώ από τα παιδιά για τις ιδανικές συνθήκες που έχει ένας ποδοσφαιριστής έξω, αλλά εμένα με γεμίζει και με συγκινεί να παίξω στον ΠΑΟΚ, να γυρίσω στη Θεσσαλονίκη”.

Δεν ήθελες άλλο να ζήσεις στην Αθήνα;

“Η Αθήνα είναι πολύ ωραία πόλη. Δεν θα είχα πρόβλημα να μείνω εκεί γι' άλλα τέσσερα-πέντε χρόνια. Εγώ όμως στη Θεσσαλονίκη γεννήθηκα, τη Θεσσαλονίκη αγαπάω και εκεί θα ζήσω όλη μου τη ζωή.
Γράφτηκε ότι φεύγω στη Θεσσαλονίκη για μία καφετέρια, για έναν έρωτα. Παραμύθια. Στον ΠΑΟΚ γυρίζω επειδή θέλω να είμαι στον ΠΑΟΚ και στη Θεσσαλονίκη. Αυτό με γεμίζει, αυτό περίμενα πώς και πώς”.

http://www.newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: