Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2009

ΣΑΝΤΟΣ:ΠΙΣΤΟΣ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ........ΓΑΜΩΤΟ.....

Δε θέλει να αποχωρήσει από τον ΠΑΟΚ, προκειμένου να επιστρέψει στην Πορτογαλία ο Φερνάντο Σάντος. Ο Πορτογάλος τεχνικός δήλωσε σε ραδιοφωνικό σταθμό της πατρίδας του πως είναι ικανοποιημένος από την έως τώρα παρουσία του στην ομάδα της Θεσσαλονίκης.

Ο Σάντος δήλωσε χαρακτηριστικά: «Δεν έχω καμία πρόταση. Αντιθέτως, έχω συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ και δεν θέλω να επιστρέψω στην Πορτογαλία. Είμαι ικανοποιημένος από την πορεία της ομάδας, βαδίζουμε πάνω σε συγκεκριμένο πλάνο και δεν συνηθίζω να παρατάω στη μέση, οτιδήποτε κάνω».

Επίσης, ο Πορτογάλος τεχνικός συμπλήρωσε: «Είμαι πιστός στον ΠΑΟΚ και δεν έχω σκεφθεί το ενδεχόμενο αποχώρησης».

Του Θωμά Ναλμπάντη
ntavos:Ξέρεις φίλε Σάντος δεν χρειάζεται να σκεφτείς εσύ,το σκεφτόμαστε εμείς για σένα κάθε μέρα

Δεν υπάρχουν σχόλια: