Παρασκευή 15 Μαΐου 2009

ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΜΠΑΣΚΕΤ ΝΒΑ-ΟΤΑΝ ΝΙΚΑΕΙ Ο ΠΑΟΚ


Καλησπέρα σας φίλοι μου,αέρα πέρασε ο ΠΑΟΚ από την Λάρισα,αέρα πέρασαν και οι χθεσινές προβλέψεις.Σας έχω ξανατονίσει ότι το στοίχημα είναι,γνώσεις,έμπνευση,τύχη και καλή ψυχολογία.Εγώ είχα άριστη ψυχολογία,ένιωθα τ'αποτελέσματα,τα κάρφωσα και πέρασαν και τα δύο.Οι ημιτελικές σειρές είναι αυτή τη στιγμή 3-3,τα φαβορί ξαναγυρίζουν στην έδρα τους,νιώθω όμως ότι ένα από τα δύο θα σπάσει.Εάν έρθουν φυσιολογικά θα περάσουν οι Λέϊκερς και οι Σέλτικς.Γιατί εγώ δεν πιστεύω ότι θα έρθουν φυσιολογικά;Έχω μέσα μου μία προαίσθηση ότι οι Μάτζικ θα δυσκολέψουν πολύ τους Σέλτικς που έτσι κι'αλλιώς είναι κουρασμένοι από την προηγούμενη σειρά,που νίκησαν τους φιλόδοξους Μπούλς στα 7 παιχνίδια.Για σήμερα παιδιά αν θέλετε να παίξετε στοίχημα μπάσκετ,υπάρχει ένα παιχνίδι από το Γερμανικό πρωτάθλημα,εκεί που μαζεύονται β' κατηγορίας Αμερικάνοι και συναγωνίζονται ποιος θα κάνει πιο γρήγορα το σουτ........

ΓΚΕΤΙΝΓΚΕΝ-ΜΠΑΜΠΕΡΓΚ 4.5 1

1 σχόλιο:

indianbet είπε...

ρε ΠΑΟΚΙ βαλε ενα chat στο blog
ή msn μιλαμε ...χτες εφαγα και εγω με houston