Κυριακή 10 Μαΐου 2009

ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΜΠΑΣΚΕΤ-ΝΒΑ ΝΤΕΚΟ ΜΑΣ ΚΑΝΤΕΜΙΑΣΕΣ


Εάν δεν ξέρετε ποιος είναι ο Ντέκο δεν χάνετε τίποτα.Είναι φίλος μου και αυτή τη στιγμή είναι
στη Θεσσαλονίκη για να είναι κοντά στην ομάδα μας.Ο τίτλος βέβαια αφορά την πλάκα που μου κάνει σχετικά με το στοίχημα είναι βέβαια στα πλαίσια της φιλίας μας και είναι τόσο αποδεκτή από μένα που αν δεν την κάνει έχω πρόβλημα.Τώρα όσον αφορά την ουσία παιδιά,ξέρω μας έχει ξεσκίσει το ΝΒΑ,να ξέρετε δεν είμαι μάγος,ένας από εσάς είμαι,απλώς έχω παίξει αρκετά χρόνια μπάσκετ και προσπαθώ οι προβλέψεις μου να έχουν γνώσεις αλλά και διαίσθηση.Είναι μια περίοδος που δεν με θέλει,θα το παλέψω όμως για να επανέλθω στα συνηθισμένα που είναι πάνω από το 50% που είναι το ζητούμενο......

7.5 ΧΙΟΥΣΤΟΝ ΡΟΚΕΤΣ-ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ ΛΕΪΚΕΡΣ 1

ΟΡΛΑΝΤΟ ΜΑΤΖΙΚ-ΜΠΟΣΤΟΝ ΣΕΛΤΙΚΣ 5.5 1

Δεν υπάρχουν σχόλια: