Παρασκευή 1 Μαΐου 2009

ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΜΠΑΣΚΕΤ-ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΠΕΙΝΑΣ


Καλημέρα σας καλοί μου φίλοι,όταν ήμουν μικρός μου είχε πει κάποιος μεγαλύτερος,να μην φοβάσαι τον πλούσιο,να φοβάσαι τον γιο της πλύστρας.Εννοούσε ότι στην ζωή επικίνδυνος αντίπαλος είναι ο πεινασμένος.Αυτό μπορείτε να το διαπιστώσετε στον χώρο εργασίας πολύ εύκολα.Δεν είναι πιο επικίνδυνος για την επαγγελματική σας ανέλιξη ένας νέος πολλά υποσχόμενος συνάδερφος από τον γιο του αφεντικού;Δεν είναι επικίνδυνο να κάνεις παρέα μ'έναν φίλο σου που δεν έχει τίποτα,από το να έχεις φίλους επιτυχημένους που δεν έχουν να διεκδικήσουν τίποτα από σένα;Αυτά είναι παραδείγματα που σίγουρα τα έχετε βιώσει,ίσως δεν τους έχετε δώσει την ανάλογη σημασία.Ν'αγαπάτε τον φίλο σας που δεν είναι το ίδιο ικανός με'σάς,αλλά να ξέρετε ότι δεν του αρέσει καθόλου αυτό.Τώρα εάν θα σας κάνει κακό κάποια στιγμή,είναι κάτι που δεν μπορεί να το προβλέψει κανείς.Πάμε τώρα στην ουσία,η εισαγωγή μου αφορούσε τον πεινασμένο Ολυμπιακό και τον έμπειρο αλλά και πλουσιότερο Παναθηναϊκό.Ποιος θα νικήσει;Η ζωή λέει στατιστικά Ολυμπιακός.Εδώ όμως είναι αθλητισμός θα μου πείτε.Μήπως μπορείτε να θυμηθείτε όταν το 1987 πείραμε το ευρωμπάσκετ ποιοι είμασταν;Δεν είμασταν πεινασμένοι;Δεν θα κάτσω τώρα να σας δώσω όλα τα παραδείγματα που η πεινασμένη ομάδα νίκησε την έμπειρη και πλουσιότερη γιατί θα βραδιάσουμε.Σήμερα πάντως θα στοιχηματίσω υπέρ του Ολυμπιακού και της Μπαρτσελόνα,τους λόγους πιστεύω σας τους εξήγησα........

3.5 ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ-ΤΣΣΚΑ ΜΟΣΧΑΣ 1

2.5 ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ 1

Δεν υπάρχουν σχόλια: