Τρίτη 12 Μαΐου 2009

ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΜΠΑΣΚΕΤ ΝΒΑ-ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΠΑΟΚ


Καλησπέρα σας φίλοι μου,1 στα 2 είχαμε χθες,πέσαμε βέβαια μέσα και στα δύο εάν διαβάσετε προσεκτικά την προηγούμενη ανάρτηση,δηλαδή,το Κλίβελαντ πέρασε αέρα μέσα από την Ατλάντα κάνοντας το 4-0,εμείς όμως πιάσαμε το σημείο λόγω του πλεονεκτήματος που είχε η Ατλάντα.Στο άλλο παιχνίδι ο μεγάλος Νοβίτσκι κράτησε στην ζωή το Ντάλας απέναντι στην φοβερή ομάδα του Ντένβερ,πιστεύω όμως αυτή η χαρά δεν θα κρατήσει για πολύ γιατί απλά το Ντένβερ είναι καλύτερη ομάδα.Το σημείο το χάσαμε για 0.5 πόντο.Σήμερα τώρα και οι δύο σειρές είναι στο 2-2.Στο πρώτο παιχνίδι οι Λέίκερς παίζουνε στην έδρα τους και θα προσπαθήσουν να κάνουν το 3-2,το πλεονέκτημα όμως είναι πονηρό των 12.5 πόντων και με κάνει να προτιμήσω το 2ο.Στη Βοστώνη οι Σέλτικς έχουν δυσκολότερο έργο απέναντι στους φιλόδοξους,ενθουσιώδης και ποιοτικούς Ορλάντο Μάτζικ.Παρ'ότι το πλεονέκτημα είναι πολύ μικρό(3.5) για το Ορλάντο εγώ θα τους στηρίξω.Μην ξεχνάτε ότι είμαι ΠΑΟΚ και αυτό με κάνει να είμαι απρόβλεπτος στις προβλέψεις μου.Επίσης να σας υπενθυμίσω για το απρόβλεπτο του χαρακτήρα μου δεν ευθύνεται ο ΠΑΟΚ,έγινα ΠΑΟΚ από ένα τυχαίο γεγονός,ήταν όμως από τις ποιο ωραίες απόφάσεις της ζωής μου.Αυτή η ομάδα ταιριάζει απόλυτα σε μένα την ευχαριστώ που υπάρχει στην ζωή μου,ο λόγος που δεν μιλάω συχνά γι'αυτήν είναι ότι δεν συμφωνώ σε αρκετά πράγματα που συμβαίνουν στην ομάδα μου και δεν θέλω να μαλώνω με τ'αδέρφια μου.Το ότι μένω στη Αθήνα δεν με κάνει λιγότερο ΠΑΟΚ,δεν θέλω όμως άλλο να νιώθω αδικημένος,δεν μου αρέσει η μιζέρια,είμαι οπαδός του ΠΑΟΚ περήφανος και μπορώ να μιλήσω για τα προβλήματα της ομάδας μου μόνο με οπαδούς του ΠΑΟΚ παρ'ότι είναι σίγουρο ότι θα τσακωθούμε.Σε κανέναν άλλο υποταγμένο,υποτακτικό,χειροκροτάκια της μαλακίας δεν πέφτει λόγος ν'ασκήσει κριτική για την ομάδα της καρδιάς μου.ΠΑΟΚ σ'αγαπώ και σ'ευχαριστώ.........

ΜΠΟΣΤΟΝ ΣΕΛΤΙΚΣ-ΟΡΛΑΝΤΟ ΜΑΤΖΙΚ 3.5 2

ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ ΛΕΪΚΕΡΣ-ΧΙΟΥΣΤΟΝ ΡΟΚΕΤΣ 12.5 2

1 σχόλιο:

indianbet είπε...

οπου και να εισαι ....παοκ εισαι χτεσ τι μαγεια εγινε το ενα το παισαμε για μισο το αλλο το χασαμε για μισο....σπυριαρα μπαλα