Κυριακή 30 Μαΐου 2010

H Μενεγάκη λειτουργεί με μία... χρονοκαθυστέρηση!


Είναι προφανές ότι τον τελευταίο καιρό η Ελένη Μενεγάκη λειτουργεί με μία... χρονοκαθυστέρηση! Δύο εβδομάδες μετά τη δημοσίευση των φωτογραφιών με τον Ματέο Πανταζοπουλο στο περιοδικό ''ΟΚ'', θυμήθηκε να στείλει εξώδικο στον δημοσιογράφο, Βασίλη Γραμμένο...

"Επί μήνες ανέχομαι σιωπηλά μια αδικαιολόγητη, βάναυση και καταχρηστική παραβίαση του ιδιωτικού βίου μου, η οποία έχει προκαλέσει τεράστια ηθική βλάβη όχι μόνο σε μένα, αλλά και στα ανήλικα παιδιά μου. Προφανώς, αφού και εσείς συμμετείχατε σε αυτήν την επίθεση, θεωρείτε ότι όλα σας επιτρέπονται και ότι για όλα θα παραμείνετε, στο διηνεκές, ατιμώρητος. Φτάσατε στο σημείο να ισχυριστείτε ότι χρησιμοποιώ τα ίδια μου τα παιδιά (λέγοντας ότι θα τα κουβαλάω μαζί μου), προκειμένου να αποτρέψω εσάς και τους ομοίους σας από την, κατά τη γνώμη σας, επιτρεπόμενη ατιμώρητα συνέχιση των προσβολών της ιδιωτικής μου ζωής" αναφέρει, μεταξύ άλλων, στο εξώδικο που απέστειλε στον δημοσιογράφο η Ελένη Μενεγάκη.

Το ποσό μάλιστα που ζητάει να λάβει από το δημοσιογράφο ως ηθική αποζημίωση θα το διαθέσει η Ελένη για φιλανθρωπικό σκοπό.

Και το ερώτημα που προκύπτει δεν είναι φυσικά αν η Ελένη έπραξε ορθά στέλνοντας το συγκεκριμένο εξώδικο. Αυτό, όπως και να έχει, δικαιούται να το κάνει. Το θέμα είναι ο χρόνος που επέλεξε να το στείλει...

"Η κα Μενεγάκη μας είδε που την βγάλαμε φωτογραφίες. Αν ήθελε να μην δημοσιοποιηθούν, όπως γνώριζε πώς να με βρει στην ΙΜΑΚΟ και να μου στείλει το εξώδικο, θα μπορούσε να είχε στείλει ένα εξώδικο για να μην δημοσιευτούν αυτές οι φωτογραφίες" απαντά με νόημα ο Βασίλης Γραμμένος.

Αλήθεια, γιατί δεν προσπάθησε η Ελένη να μπλοκάρει τη δημοσίευση των φωτογραφιών της από ένα περιοδικό, που ανήκει στον κουμπάρο της;

Και σ' αυτόν τον όμορφο κόσμο ισχύει ακόμα ότι... ένα κι ένα κάνουν δύο ή μήπως άλλαξε κάτι;
nooz.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: