Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

Πάμπλο Γκαρσία: “Θα κάνω τατουάζ του ΠΑΟΚ”

Πάμπλο Γκαρσία: “Θα κάνω τατουάζ του ΠΑΟΚ”


Ο Πάμπλο Γκαρσία είναι ένας ποδοσφαιριστής με ιδιαίτερο ταμπεραμέντο και πάθος γι' αυτό που κάνει. Σε συνέντευξη που παραχώρησε μίλησε για τον ΠΑΟΚ, και την αγάπη που δέχεται από τον κόσμο. “Σίγουρα φτάσαμε να έχουμε μία ομάδα ενωμένη, το προπονητικό τιμ και οι παίκτες είμαστε μία γροθιά. Αυτό είναι, πιστεύω το σημαντικότερο. Για αυτό ο ΠΑΟΚ πάει και θα πάει μπροστά” δήλωσε ο Πάμπλο Γκαρσία αναφορικά με το τι θα ξεχώριζε από την θητεία του στον ΠΑΟΚ και συνέχισε μιλώντας για την αγάπη που παίρνει από τον κόσμο λέγοντας: “Τίποτα δεν είναι εύκολο στη ζωή. Κάθε μέρα πρέπει να δουλεύεις σκληρά και ποτέ να μην κατεβάσεις τα χέρια κάτω. Ήταν μία πολύ δύσκολη χρονιά και προσωπικά, αλλά η αγάπη του κόσμου και των συμπαικτών μου, που ήταν συνέχεια δίπλα μου, κατάφερα να το ξεπεράσω και τώρα πια, όλα πάνε καλύτερα. Ευχαριστώ για την αγάπη και τη στήριξη που είχα όχι μόνο για αυτή τη χρονιά, αλλά και την προηγούμενη. Θα μείνει χαραγμένη για πάντα και σίγουρα αν την επόμενη σεζόν πάμε καλά θα δώσουμε χαρές στον κόσμο. Θα κάνω τατουάζ του ΠΑΟΚ όταν φύγω από την πατρίδα μου, δεν το βλέπω καλά να το κάνω τώρα. Όταν φύγω στην πατρίδα μου, θα το κάνω. Δεν έχω κάνει τατουάζ καμίας άλλης ομάδας.”
Πηγή: TV Μακεδονία

Δεν υπάρχουν σχόλια: