Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

Ζέτα Μακρυπούλια: Απαντά στις φήμες για τον Γιάννη Λάτσιο

Λάτσιος- Μακρυπούλια

Η κάμερα του Star πέτυχε τη Ζέτα Μακρυπούλια στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» να επιστρέφει από μια ολιγοήμερη απόδραση στην Κρήτη. Η παρουσιάστρια του «Dancing With the Stars» απάντησε στις φήμες που τη θέλουν να έχει σχέση με τον Γιάννη Λάτσιο και μίλησε για τη σχέση της με την Ελένη Μενεγάκη.

«Εννοείται ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Αυτό που με ενοχλεί είναι ότι έχω την εντύπωση πως οι άνθρωποι που ασχολούνται με το καλλιτεχνικό ρεπορτάζ γνωρίζουν ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο, αλλά συνεχίζουν και το αναπαράγουν. Και δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να σας πως ότι δεν ισχύει ούτε κατά διάνοια. Έχουμε μια πολύ ωραία επαγγελματική σχέση» είπε η Ζέτα, αναφερόμενη στις φήμες για εκείνη και το διευθυντή προγράμματος του ΑΝΤ1.

Εξήγησε ταυτόχρονα πώς βλέπει τον Γιάννη Λάτσιο ως κριτή στο σόου και σχολίασε τα δημοσιεύματα που τον χαρακτηρίζουν πολύ αυστηρό: «Είναι αυστηρός όσο πρέπει, όσο είναι και οι υπόλοιποι. Είναι εκεί και λέει αυτό που αισθάνεται και αυτό που βλέπει. Δεν μπορεί να μιλήσει τόσο τεχνικά όσο οι άλλοι, αλλά νομίζω ότι είναι μια χαρά. Εγώ περνάω πάρα πολύ ωραία στο «Dancing With the Stars» γενικότερα».

Πριν από μερικές μέρες, η Ελένη Μενεγάκη έχοντας καλεσμένο στην εκπομπή της τον make-up artist Γιάννη Μαρκετάκη, έστειλε χαιρετίσματα μέσω εκείνου στη Ζέτα. Η κίνηση αυτή της Ελένης φυσικά δεν έμεινε ασχολίαστη από τα media: «Με την Ελένη έχουμε μια πάρα πολύ ωραία σχέση εδώ και αρκετά χρόνια και, επειδή πήγε ο Γιάννης Μαρκετάκης εκεί κι εγώ συνεργάζομαι πολύ στενά μαζί του, μου έστειλε φιλιά. Δεν είναι κάτι που θα πρέπει να σχολιάσω. Τη σχέση μου με την Ελένη την ξέρουμε εγώ κι εκείνη πάρα πολύ καλά εδώ και αρκετά χρόνια» δήλωσε η Ζέτα.


yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: