Σάββατο 29 Αυγούστου 2009

ΣΤΟΙΧΗΜΑ-ΣΑΝΤΟΣ ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ


Καλημέρα σας καλοί μου φίλοι,τα προβλήματα με την σύνδεση συνεχίζονται,δεν είναι βέβαια δικαιολογία για το 0 στα 5,αλλά πιστέψτε με,τα νεύρα μου έχουν σπάσει.Πιστεύω ότι το πρόβλημα το δημιουργεί ένα φθαρμένο καλώδιο που είναι εκταιθειμένο στο διπλανό οικόπεδο,το οποίο κάθε φορά που έρχετε το συνεργείο του δήμου περνάει δύσκολες στιγμές.Για να σας δείξω την απόγνωσή μου,δείτε τι έκανα,πήρα μονωτική ταινία και πήγα να επιδιορθώσω μόνος μου το καλώδιο.Τι κατάφερα;Νομίζω αρκετά,κατ'αρχήν όποιος πέρνει τηλέφωνο σπίτι μου δεν ακούει πια την πεθερά μου να του απαντάει από το κάτω σπίτι,επανήλθε το τηλέφωνο της πεθεράς μου γιατί μέχρι πρότινος ακούγαμε το γνωστό ότι δεν λειτουργεί η γραμμή για τεχνικούς λόγους,επίσης δεν ακούω τον τρομερό βόμβο που άκουγα στο δικό τηλέφωνο και τέλος έχω τουλάχιστον κάποια σύνδεση στο διαδίκτυο μέχρι να έρθουν οι φωστήρες του ΟΤΕ να επιδιορθώσουν το καλώδιο που εγώ ο ίδιος επισκεύασα πρόχειρα.Μέσα σε όλο αυτό τον πανικό,σκεφτείτε την ψυχολογία μου που πιάνω δουλειά την Δευτέρα για να καταλάβετε πως νιώθω.Α είναι και ο ΠΑΟΚ,εκεί έχουμε να κάνουμε με κακή εκτίμηση που εάν δεν μας φύγει σύντομα,θα χάσουμε και αυτή την χρονιά.'Ηδη διάβασα ότι ο Ζαγοράκης στηρίζει τον Σάντος,Θοδωρή πιστεύω ότι εδώ κάνεις λάθος,ο ΠΑΟΚ δεν είναι Εθνική Ελλάδας που πάει να παίξει ένα τουρνουά 6 παιχνιδιών,άρα ταμπουρωνόμαστε πίσω και περιμένουμε να χτυπήσουμε όταν και αν μας δοθεί η ευκαιρία.Ο ΠΑΟΚ είναι μεγάλη ομάδα,για μένα τουλάχιστον,ελπίζω και για σένα και οι μεγάλες ομάδες παράγουν ποδόσφαιρο,δεν καταστρεφουν τον αντίπαλο περιμένοντας πότε θα χτυπήσουν σαν τους αρματωλούς και τους κλέφτες το 1821.Αυτά για τον ΠΑΟΚ σήμερα,δεν αντέχω άλλο κύριε Σάντος,δύο χρόνια είναι πολλά για μένα,πάμε στις προβλέψεις τώρα ελπίζοντας σε καλύτερα αποτελέσματα από χθες,ΠΑΟΚ Σ'ΑΓΑΠΩ...

ΑΙΝΤΡΑΧΤ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ-ΝΤΟΡΤΜΟΥΝΤ 1
ΚΑΒΑΛΑ-ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ 1
ΜΑΤΣΕΝΣΤΕΡ ΓΙΟΥΝ-ΑΡΣΕΝΑΛ 1

2 σχόλια:

yiohan είπε...

Μαλλον η πεθερα σου, ειχε βαλει κοριο!!! Απο οτι καταλαβα τα ακουγε ΟΛΑ.
χαχαχαχα
Την Καλησπερα μου να εισαι καλα.

ntavos είπε...

Λες να είναι τόσο σατανική φίλε;