Τετάρτη 26 Αυγούστου 2009

ΣΤΟΙΧΗΜΑ-ΓΙ'ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΟΥΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΛΑΙΩ


Καλησπέρα σας καλοί μου φίλοι,επέστρεψα εχθές από την Καλαμάτα και επικοινωνώ μαζί σας από τον δικό μου υπολογιστή.Σήμερα θέλω να σας πω δύο κουβέντες για τις πρόσφατες φωτιές,έχοντας πάρει το έναυσμα από την τελευταία ανάρτηση του Σαμάκου,συμφωνώντας γενικά μαζί του,απλώς εγώ θέλω να το εξειδικεύσω.Λόγο της δουλειάς μου,πωλητής σε γεωργικά μηχανήματα,γνωρίζω πόσο στοιχίζει ένα σύστημα πυρόσβεσης για το σπίτι και πραγματικά θυμώνω με τον μαλάκα τον Έλληνα που δίνει πολλά χρήματα για ν'αποκτήσει το σπίτι που ονειρεύεται,αλλά τσιγουνεύεται να δώσει 1500e για να το προστατέψει από την φωτιά,ενώ αυτό είναι χτισμένο μέσα στο δάσος.Το χειρότερο για έναν άνθρωπο είναι να γενικεύει,αλλά πιστέψτε με,τους γνωρίζω αυτούς τους ξιπασμένους,με τα μεγάλα 4χ4,τα παιδιά τους σπουδάζουν στο Ντιρί,το καλοκαίρι είναι στη Μύκονο,το χειμώνα στην Αράχωβα,το βλέμα τους είναι υποτιμητικό προς τους άλλους,όταν ακούνε για περιοχές όπως το Περιστέρι ας πούμε,ρωτάνε με το ηλίθιο γεμάτο σνομπισμό ύφος τους,τι είναι αυτό;Αυτούς λοιπόν τους ανθρώπους δεν τους λυπάμαι,γιατί ενώ έχουν πισίνες στα σπίτια τους,άρα έχουν το νερό που είναι το απαραίτητο στοιχείο για δουλέψει το σύστημα πυρόσβεσης,δεν θέλουν να δώσουν αυτά τα χρήματα,προτιμούν να περιμένουν από το κράτος να τους σώσει,το ίδιο κράτος που τους επέτρεψε να χτίσουν μέσα στο δάσος.Θα σας διηγηθώ μία μικρή ιστορία τώρα,μια εμπειρία μου από αυτούς τους ανθρώπους.Πριν μερικά χρόνια πούλαγα τον ατμοκαθαριστή μέσω επιδείξεων σε σπίτια.Για κακή μου τύχη η εταιρεία μου έκλεισε ένα ραντεβού σε ένα σπίτι που βρισκόταν στην Εκάλη.Θα ξεκινήσω από το γκαράζ που ήταν τρία πατώματα κάτω από το σπίτι.Πάρκαρα δηλαδή και στο σπίτι μπήκα με εσωτερικό ανελκυστήρα. Να μην σας τα πολυλογώ, σε αυτόν τον πλούτο βρέθηκα να κάνω επίδειξη το μηχάνημα που πούλαγα στους Φιλιππινέζους που ήταν το υπηρετικό προσωπικό.Αυτοί να δείτε ύφος,χειρότεροι από τ'αφεντικά τους,αφού τελείωσα και φτάσαμε στο πόσο κάνει το μηχάνημα.έζησα μία από τις πιο ωραίες στιγμές μου σαν πωλητής.Ο ατμοκαθαριστής στοίχηζε τότε 63000 δραχμές και η κυρία που μας είχε καλέσει σπίτι της ήθελε ν'αγοράσει δύο,άρα έπρεπε να πληρώσει 126000 δραχμές.Με παρακάλεγε δύο ώρες να τις κόψω τις 6000,γιατί όπως έλεγε αγόραζε δύο μηχανήματα,έπρεπε δε γι'αυτήν εγώ να πανηγυρίζω που πούλαγα σε αυτήν με ένα ραντεβού δύο ατμοκαθαριστές.Τελικά παιδιά δεν της έκανα το χατήρι,της έδωσα δώρο κάτι ποτήρια της πλάκας που τα έδινα έτσι κι'αλλιώς και το αστείο ήταν ότι τα πήρε.Δεν θα σας πω τίποτ'άλλο,αυτοί είναι παιδιά αυτοί οι τύποι,της πλάκας είναι οι περισσότεροι,φοβικά ανθρωπάκια που κρύβονται πίσω από τα λεφτά τους............

ΑΠΟΕΛ-ΚΟΠΕΓΧΑΓΗ 1

ΦΙΟΡΕΝΤΙΝΑ-ΣΠΟΡΤΝΓΚ ΛΙΣΣΑΒΩΝΑΣ 1

Δεν υπάρχουν σχόλια: