Πέμπτη 27 Αυγούστου 2009

ΣΤΟΙΧΗΜΑ-ΣΑΝΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΜΩΣΕ ΜΑΣ


Καλησπέρα σας καλοί μου φίλοι,δυστυχώς ο Ο.Τ.Ε από την ώρα που γύρισα από τις διακοπές δεν λέει να με αφήσει ν'ασχοληθώ με το ψώνιο μου,κάνει συνεχείς διακοπές στην σύνδεση,έχω κλείσει και έχω ανοίξει το μόντεμ πάνω από διακόσες φορές,παρ'όλα αυτά είμαστε εδώ γιανα δώσουμε τις προβλέψεις μας.Ο τίτλος της ανάρτησης είναι κάπως δεικτικός για τον προπονητή μας,δεν μπορώ να βγάλω συμπέρασμα γι'αυτό τον άνθρωπο,πάντως δεν είναι η εικόνα του ΠΑΟΚ αυτή που θα θέλανε οι φίλοι του.Δεν είναι ρε παιδί μου ο ΠΑΟΚ που τον φοβόντουσαν όλοι,δεν είναι ο ΠΑΟΚ που όταν τον αντιμετώπιζες στην Τούμπα ήσουν ικανοποιημένος όταν δεν είχες διασυρθεί.Τέλος πάντων,έχω τα νεύρα μου σήμερα,είμαι κάπως απαισιόδοξος,ελπίζω αυτό το συναίσθημα να δώσει τύχη στην ομάδα,γιατί την περασμένη βδομάδα που ήμουν ενθουσιώδης δεν είχαμε και το καλύτερο αποτέλεσμα.ΠΑΟΚ Σ'ΑΓΑΠΩ.......

ΣΛΟΒΑΝ ΜΠΡΑΤΙΣΛΑΒΑΣ-ΑΓΙΑΞ OVER
ΧΕΡΕΝΦΕΝ-ΠΑΟΚ 2
ΕΛΦΣΠΜΠΟΡΓΚ-ΛΑΤΣΙΟ Χ
ΑΟΥΣΤΡΙΑ ΒΙΕΝΝΗΣ-ΜΕΤΑΛΟΥΡΓΚ ΝΤΟΝΕΤΣΚ 2
ΕΡΥΘΡΟΣ ΑΣΤΕΡΑΣ-ΣΛΑΒΙΑ ΠΡΑΓΑΣ 1

Δεν υπάρχουν σχόλια: