Κυριακή 26 Απριλίου 2009

ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΜΠΑΣΚΕΤ-ΝΒΑ Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ


Καλησπέρα σας φίλοι μου,ελπίζω να είστε όλοι καλά γιατί εγώ δεν είμαι.Με ταλαιπωρεί μία ίωση με πυρετό,για να καταλάβετε πόσο άσχημα νιώθω,είμαστε οικογενοιακώς στην μάνα μου,έχει φτιάξει μουσακά και έφαγα ελάχιστο.Για όσους με γνωρίζουν προσωπικά θα καταλάβουν πόσο χάλια είμαι!!!2 στα 4 είχαμε χθες παιδιά,πιστέψτε με έιναι πολύ δύσκολα τα
playoffs,εκέι που μία ομάδα διασύρεται σ'έναν αγώνα,στον αμέσως επόμενο μπορεί να μεταμορφωθεί και να νικήσει την ομάδα από την οποία διασύρθηκε.Στην άλλη πλευρά του ατλαντικού παιδιά οι ομάδες που φτάνουν μέχρι το τέλος δεν έχουν μεγάλες διαφορές,δεν έχει καμμία σχέση με την παρωδία του Ελληνικού πρωταθλήματος που ξεκινάνε τα playoffs για να φορμαριστούν ο Ο.ΣΦ.Π και ο Π.Α.Ο,ώστε να είναι έτοιμοι όταν παίξουν μεταξύ τους να διεκδικήσουν το πρωτάθλημα ετοιμοπόλεμοι.Εάν είναι αθλητισμός η μία ομάδα να έχει προυπολογισμό όσο είναι το Α.Ε.Π ενός μικρού κράτους και η άλλη να φυτοζωεί,τότε συγγνώμη εγώ δεν ενδιαφέρομαι.Πάμε στα σημερινά,αρκετά σας ζάλισα........

ΣΙΚΑΓΟ ΜΠΟΥΛΣ-ΜΠΟΣΤΟΝ ΣΕΛΤΙΚΣ+3.5 2

+8.5ΝΤΙΤΡΟΙΤ ΠΙΣΤΟΝΣ-ΚΛΙΒΕΛΑΝΤ ΚΑΒΑΛΙΕΡΣ 1

+4.5 ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΣΙΞΕΡΣ-ΟΡΛΑΝΤΟ ΜΑΤΖΙΚ 1

ΧΙΟΥΣΤΟΝ ΡΟΚΕΤΣ-ΠΟΡΤΛΑΝΤ ΜΠΛΕΙΖΕΡΣ+5.5 1

Δεν υπάρχουν σχόλια: