Τρίτη 14 Απριλίου 2009

ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΜΠΑΣΚΕΤ-ΝΒΑ ΤΡΙΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ


Καλησπέρα σας φίλοι μου, ο τίτλος αφορά καθαρά εμάς που ενώ όλη η Ευρώπη ετοιμάζεται να
δει και να στοιχηματίσει στις ματσάρες του ποδοσφαίρου,εμείς συνεχίζουμε την εμμονή μας με το
ΝΒΑ.2 στα 4 είχαμε χθες στο 50% δηλαδή,έχουμε αποκτήσει μία σταθερότητα που με κάνει ιδαίτερα χαρούμενο και αισιόδοξο.Ένα άσχετο θέμα σας βάζω τώρα με το στοίχημα και με τον αθλητισμό γενικότερα.Ένα θέμα που με έχει κάνει να προβληματιστώ πάρα πολύ.Μέχρι που
μπορεί να φτάσει κάποιος πελάτης σου όσον αφορά την αξιοπρέπειά σου.Ξέρετε όλοι ότι είμαι πωλητής,ταξιδεύω σε όλη την Ελλάδα αντιπροσωπεύοντας την εταιρεία μου σε συγκεκριμένους
πελάτες.Εχθές μιλώντας μ'έναν πελάτη μου στο τηλέφωνο,ζητώντας του να με πληρώσει,έφτασε
να μου πει,γιατί πιέζεσαι τόσο πολύ για τα λεφτά αλλά και για την δουλειά γενικότερα,ένας
υπαλληλάκος είσαι.Όπως καταλαβαίνετε του απάντησα και γω ότι και συ ένα μικρό μαγαζί
έχεις,τι παραπάνω είσαι από μένα;Το πρόβλημα για μένα είναι το εξής,για να φτάσει κάποιος να έχει τόση έπαρση αλλά και αγένεια πρέπει να έχει πολύ μεγάλο ψυχολογικό πρόβλημα ή κάτι χειρότερο.Να πιστεύει ότι η κοινωνική του καταξίωση επιτυγχάνεται μειώνοντας τους άλλους.Για την ιστορία τώρα,εγώ ο υπαλληλάκος κερδίζω περισσότερα χρήματα από τον καταστηματάρχη.Η ευγένεια παιδιά τελικά είναι η εξαίρεση;Οι καλοί τρόποι είναι τρόπος ζωής ανθρώπων που δεν έχουν πολλά λεφτά;Εάν έχετε κάποια γνώμη πάνω στους προβληματισμούς και στις εμμονές μου σας παρακαλώ στείλτε μου κάποιο mail.Τώρα όσον αφορά τον πραγματικό λόγο που μπήκατε,το στοίχημα δηλαδή θα σας δώσω σημεία με νεότερη ανάρτηση επειδή δεν έχουν βγει τα πλεονεκτήματα από καμμιά εταιρεία........

Δεν υπάρχουν σχόλια: