Δευτέρα 13 Απριλίου 2009

ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΜΠΑΣΚΕΤ-ΝΒΑ ΜΗΠΩΣ ΚΟΥΡΑΖΕΣΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΙΚΕΣ;


Καλησπέρα σας φίλοι μου,3 στα 4 σημεία είχαμε χθες,έχω αρχίσει και αισθάνομαι τόσο άνετα που μου φαίνετε πολύ δύσκολο να μην έχω θετικό ισοζύγιο όταν δίνω κάποια σημεία.
Νομίζω ότι το ΝΒΑ μου ταιριάζει καλύτερα,σε αυτό το πρωτάθλημα νιώθω πιο άνετα άρα είναι φυσιολογικό να πηγαίνω καλά στις προγνώσεις.Ένα άλλο στοιχείο είναι ότι ξεκίνησα το μπλοκ στη μέση του πρωταθλήματος,έτσι ήταν ευκολότερο για μένα να δίνω καλύτερες προγνώσεις.Πάμε λοιπόν στα σημερινά,σας εύχομαι να είστε υγιείς και αισιόδοξοι και πάνω απ'όλα τυχεροί......

ΙΝΤΙΑΝΑ ΠΕΙΣΕΡΣ +3.5-ΚΛΙΒΕΛΑΝΤ ΚΑΒΑΛΙΕΡΣ 1

ΟΥΑΣΙΓΚΤΟΝ ΓΟΥΙΖΑΡΝΣ-ΤΟΡΟΝΤΟ ΡΑΠΤΟΡΣ +2.5 2

ΝΙΟΥ ΤΖΕΡΣΕΪ ΝΕΤΣ-ΣΑΡΛΟΤ ΜΠΟΜΠΚΑΤΣ +4 1

ΝΤΙΤΡΟΙΤ ΠΙΣΤΟΝΣ-ΣΙΚΑΓΟ ΜΠΟΥΛΣ +4 2

Υ.Γ Η κοπέλα της φωτογραφίας χορεύει για τους ΜΠΟΥΛΣ.........

Δεν υπάρχουν σχόλια: