Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2009

ΣΤΟΙΧΗΜΑ-ΜΠΑΣΚΕΤ-ΝΒΑ


3 Στα 4 εχθές φίλοι μου,χάσαμε μόνο το ισπανικό ντέρμπι και από'τι είδα είμαστε μέσα και στα χάντικαπ.Θα μου πείτε τώρα ότι σας έχω πρήξει με την εμμονή μου να μην ασχολούμαι με αυτά,όμως ποτέ μη λες ποτέ.Θέλουμε δεν θέλουμε όσο και να αυξάνονται οι συνδέσεις στο διαδίκτιο,η κρατική εταιρεία έχει ακόμα το μεγάλο κομμάτι της πίττας σε ότι αφορά το στοίχημα.Πολύς κόσμος φοβάται ακόμα να έχει συνναλαγές με το δίκτιο,υπάρχουν όμως και άλλες λύσεις που είναι απόλυτα ασφαλείς(prepaid card)και σε ότι έχει σχέση με αυτό μπορείτε να ρωτήσετε τον Σαμάκο.Σήμερα λοιπόν έχουμε μόνο ευρωλίγκα και σκέφτομαι ν΄αλλάξω τις συνήθειές μου και να σας προτείνω με βάση τα χάντικαπ του οπάπ.Ο Παναθηναϊκός θα κερδίσει την Παρτιζάν αλλά δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι θα κερδίσει με 12 πόντους,η Ρόμα πιστεύω θα κερδίσει την Μάλαγα και ο Ολυμπιακός θα περάσει δύσκολες στιγμές στο Μιλάνο.

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ-ΠΑΡΤΙΖΑΝ 2

ΡΟΜΑ-ΜΑΛΑΓΑ 1

ΜΙΛΑΝΟ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 1

Δεν υπάρχουν σχόλια: