Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2009

ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΜΠΑΣΚΕΤ-ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΑΚΑΘΕΚΤΟΙ

Μετά από πρόταση του φίλου μου του Σαμάκου οι αναρτήσεις μου από σήμερα θα είναι με μικρά γράμματα.Δεν σας κρύβω ότι ταλαιπωρούμαι αλλά θα μου κάνει καλό.Ο τονισμός είναι κάποιο ζόρι αλλά θα το ξεπεράσουμε.Μέχρι τώρα είμαστε 4 στα 5,έχοντας χάσει μόνο την Ρεάλ,αλλά μία ασταθής ομάδα ,είναι πολλές φορές ασταθής προς τα πάνω.Όσο για το χάντικαπ θα συνεχίζω ν΄αναφέρω για αρκετό καιρό ακόμα ότι δεν ασχολούμαι με αυτό, για το λόγο ότι ακόμα γνωριζόμαστε και πολλοί από εσάς δεν έχετε διαβάσει προηγούμενες αναρτήσεις μου.Επίσης θέλω να σας ευχαριστήσω γι'αυτήν την επισκεψιμότητα και δεν σας κρύβω ότι δεν την περίμενα.Βέβαια οφείλεται κατά κύριο λόγο στο μπλογκ του συνοδοιπόρου μου Σαμάκου γιατί αποφάσισε να με έχει σε περίοπτη θέση στο μπλογκ του.Για σήμερα λοιπόν προτείνω τη νίκη του Ντιτρόιτ γιατί στην έδρα του έχει πιο πολλές πιθανότητες να επικρατήσει το σκληρό του παιχνίδι απέναντι στη θεαματική ομάδα του Νταλας.Οι Σπερς πιστεύω θα νικήσουν άνετα την δεύτερη ομάδα της Νέας Υόρκης τους Νετς,όπως και οι Μπουλς θα νικήσουν την καλή ομάδα τον Καναδών Ράπτορς.Σας προτείνω ν'αγαπάτε αυτούς που μπορούν ν'αντέξουν την αγάπη σας και σεις από την πλευρά σας μην ζητάτε ανταπόδωση.

ΝΤΙΤΡΟΙΤ-ΝΤΑΛΑΣ 1

ΣΑΝ ΑΝΤΟΝΙΟ-ΝΙΟΥ ΤΖΕΡΣΕΙ 1

ΣΙΚΑΓΟ-ΤΟΡΟΝΤΟ 1

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

oraio ayto to programma me ta tragoydia....synexise etsi

katerina+koykie είπε...

oraies anarthseis!!!!!