Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2009

ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ

ΣΗΜΕΡΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΑΙΣΟΔΟΞΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ,ΕΝΙΩΘΑ ΤΡΟΜΕΡΗ ΠΙΕΣΗ,ΔΕΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΟΜΟΥΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΚΕΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΘΑ ΕΚΡΑΓΕΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΙ ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ.ΗΡΘΕ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ,ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΔΥΟ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΤΟΣΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΝΙΩΣΑ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟ ΑΔEΙΑΖΕΙ ,ΝΑ ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ Ο ΠΙΟ ΓΛΥΚΟΣ ΗΛΙΟΣ,Ο ΠΙΟ ΑΣΤΡΑΦΤΕΡΟΣ,ΑΥΤΟΣ Ο ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΟΣ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟΣ ΗΛΙΟΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΩΡΑΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΕΠΕΖΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΕΙΜΟΥΝ ΠΑΙΔΙ.ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

2 σχόλια:

eva είπε...

Kαλησπέρα .... δεν με ξέρεις μονό ίσως μέσα από τον αδελφό σου τον Σαμακό(Οι φίλοι ...... είναι η οικογένεια που διαλέγουμε!)και θεωρώ πως είσαι τυχερός σε αυτό το θέμα........... με συγκίνησες με αυτό που έγραψες για την κόρη σου
ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Μερικές φορές ξεχνάμε να ευχαριστούμε τους δικούς μας ανθρώπους για το χαμόγελο τους , για τη ζεστασιά που μας δίνουν απλόχερα... τα παιδιά είναι πραγματικα..Ο ΠΙΟ ΓΛΥΚΟΣ ΗΛΙΟΣ ΠΙΟ ΑΣΤΡΑΦΤΕΡΟΣ,ΑΥΤΟΣ Ο ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΟΣ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟΣ ΗΛΙΟΣ που μας γεμίζει με χαρά την καθημερινότητα μας. Να χαίρεσαι το ΑΣΤΕΡΙ ΣΟΥ και να του το λες.......περιμένω να διαβάσω και αλλά κείμενα σου ....καλή σου νύχτα..... ntavos1967

ntavos είπε...

Ευα να εισαι καλα,εαν αυτα που γραφω σε κανουν να νιωθεις ωραια,με κανεις πολυ χαρουμενο.Οντως ο Σαμάκος ειναι αδερφος ,φιλος συνοδειπορος,καλος ανθρωπος.Και γω διαβαζω τα κειμενα σου,αλλα δεν εχω γραψει καποιο σχολιο γιατι ειναι δυσκολα σεμενα.Εχεις τοσα πολλα να πεις που ο λογος για μενα ειναι δυσκολος.Παντως περιμενω νεα σου αναρτηση και θα μανω την προσπαθεια μου.Σευχαριστω Ευα!!!