Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Ορφανός:Φοβερό άρθρο του Πιτσιρίκου για τον Σαμαρά


Αναφερόμενος στην συμπεριφορά του Αντώνη Σαμαρά κατά την διάρκεια της συζήτησης για την πρόταση μομφής –που ο Σαμαράς μιλούσε σαν μαχαλόμαγκας-, ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, Πάνος Σκουρλέτης, είπε πως, αν ζουν οι γονείς του Σαμαρά, δεν θα είναι και πολύ περήφανοι με τα λεφτά που ξόδεψαν στο Χάρβαρντ και τα κολέγια.
Το περιβάλλον Σαμαρά αντέδρασε στο σχόλιο του κ. Σκουρλέτη και το χαρακτήρισε ανήθικο επειδή οι γονείς του Αντώνη Σαμαρά δεν ζουν και αυτό –για κάποιο λόγο που δεν καταλαβαίνω- θα έπρεπε να το ξέρει ο Σκουρλέτης πριν σχολιάσει.
Εγώ πάλι –που δεν ανήκω σε κόμμα, δεν δουλεύω για κάποιον και δεν κινδυνεύω και να με απολύσουν από κάπου, οπότε μπορώ να λέω ελεύθερα ό,τι μου κατεβαίνει- σκέφτομαι πως ευτυχώς που δεν ζουν οι γονείς του Σαμαρά να δουν τον γιο τους να έχει γίνει ένας τεράστιος ψεύτης και πολιτικός απατεώνας.
Βέβαια, ούτε εγώ ήξερα πως δεν ζουν οι γονείς του Αντώνη Σαμαρά.
Δεν ήξερα ότι ο Σαμαράς είναι ορφανός.
Θα ήμουν πιο επιεικής στα σχόλιά μου για τον Σαμαρά, αν ήξερα πως είναι ορφανός μόλις από τα 62 του χρόνια.
Τώρα που έμαθα ότι ο Σαμαράς είναι ορφανός, θα τον ψηφίσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: