Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΝΑ ΗΓΗΘΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΩΝ;





Καλησπέρα σας φίλοι μου μετά από αρκετό καιρό,υπογράμμισα τη λέξη για να τονίσω ότι τώρα επικοινωνώ μαζί σας ο ίδιος και όχι με αναδημοσιεύσεις.
Παρακολουθώ τη κατάσταση που ζούμε από πολύ κοντά,κάποιοι ξέρετε ότι είμαι πωλητής σε μία αρκετά μεγάλη εταιρία και βλέπω κάθε μέρα την καθημερινότητά μας να γίνεται όλο και πιο αφόρητη.
Η ανασφάλεια που μας έχει κυριεύσει μας έχει κάνει άτολμους,φοβικούς,παράξενους,περίεργους και το χειρότερο,μίζερους.Θα μου πείτε,εάν δεν ξέρεις εάν την άλλη μέρα έχεις τη δουλειά σου πως να είσαι αισιόδοξος και αποφασιστικός;Δεν θα συνεχίζω να περιγράφω μία κατάσταση που τη ζούμε όλοι ανεξαιρέτως, πάνω κάτω το ίδιο,θα εξαιρέσω τους φίλους μου τους δημόσιους υπαλλήλους,τη συμπαθή αυτή τάξη συνανθρώπων μας που όσο και να κλαίγονται για κάποιες μειώσεις χρόνιων κεκτημένων σκληρής δουλειάς,τουλάχιστον συνεχίζουν να έχουν την εργασία τους,γιατί την πληρώνουν ως συνήθως οι ιδιωτικοί υπάλληλοι.
Για να επανέλθω στο λόγο που αποφάσισα να γράψω πέντε αράδες,μου προξενεί πάρα πολύ μεγάλη εντύπωση το ότι δεν έχουμε ξεσπάσει ακόμα ενάντια στους προδότες που μας κυβερνάνε.Ενώ βλέπω ότι είμαστε έτοιμοι να τα δώσουμε όλα για την ομάδα μας,την ίδια στιγμή που πρέπει να υπερασπιστούμε την αξιοπρέπεια μας,τα παιδιά μας,τους εαυτούς μας,κάνουμε τις κότες.Μας φοβίζουν τα κωλόπαιδα του παρακράτους;Φοβόμαστε τι;Δεν μπορώ να καταλάβω και βάζω πρώτο φοβητσιάρη στη λίστα εμένα τον Γιάννη,που έφτασα 44 χρονών και ακόμα δεν έχω συνιδητοποιήσει πως παίζεται αυτό το παιχνίδι.Νιώθω ακριβώς όπως ένιωθα τη δεκαετία του 80 γυρνώντας με τη μπάλλα του μπάσκετ στο χέρι,κατάκοπος βλέποντας κάποιους συμμαθητές να κολλάνε αφίσες του πασοκ,να κολλάνε αφίσες 15 χρονών παιδιά.
Λοιπόν το πλάτιασα πολύ,γνώμη μου τελικά είναι πως για να ξεσηκωθούμε πρέπει να βρεθεί κάποιος ηγέτης μέσα από μας,όχι αφισσοκολητής,όχι κωλόπαιδο κάποιας κλαδικής,οννεδ,κνε κλπ.Πρέπει να είναι κάποιος που θα μιλάει τη δική μας γλώσσα,κάποιος που θα λέει και κάνα όχι,κάποιος που θα μιλάει και δεν θα ντρέπεται γι'αυτά που λέει...κάποιος από μας......

Δεν υπάρχουν σχόλια: