Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ.......



Δεν ξέρω τι μπορεί να βγει από τις συγκεντρώσεις,ξέρω σίγουρα όμως,ότι εάν κάτσουμε στ'αυγά μας όπως μου έλεγε ένας πελάτης μου στην Πρέβεζα σήμερα το πρωί,τα πράγματα θα γίνονται κάθε μέρα και χειρότερα για μας.Κάπως έτσι άλλωστε έδιωξαν οι γονείς μας τη χούντα,δεν την περίμεναν να πέρσει μόνη της.
Τότε βέβαια είχαν πρωτοστατήσει στην επανάσταση οι φοιτητές της εποχής και μετά πήραν μεγάλη βοήθεια από τον απλό κόσμο.Τώρα στην εποχή μας δεν έχουμε την πολυτέλεια να πετάξουμε πάλι το μπαλλάκι στους φοιτητές,πιστεύω ότι η αρχή έγινε και ελπίζω να συνεχιστεί ο αγώνας με αμείωτη ένταση.Το ενθαρυντικό στη χθεσινή συγκέντρωση ήταν ότι δεν επιστρατεύτηκε  το παρακράτος του πασοκ για να κάνει τις γνωστές μαλακίες,έτσι μπόρεσε ο κόσμος να εκφράσει αυτά που πραγματικά ήθελε και όχι να τρώει ξύλο από τα ματ,που αντί να κηνυγάνε τους ταραξίες χτυπάνε τον κόσμο για να τον κάνουν να φοβηθεί και να φύγει.
Αυτή τη στιγμή σας γράφω από το δωματιο ενός ξενοδοχείου στην Πρέβεζα,δεν μπορώ να σας πω άλλα,πρέπει να πάω να συναντήσω έναν πελάτη μου,σας ευχαριστώ  μέσα από την καρδιά μου όσους βγήκατε  εχθές στις πλατείες όλης της Ελλάδας,άυριο επιστρέφω στο σπίτι μου,την επόμενη βδομάδα που δεν έχω επαγγελματικό ταξίδι,θα είμαι και εγώ εκεί.....


Δεν υπάρχουν σχόλια: