Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

Μήνυμα πρώηv συμβασιoύχoυ της ΕΡΤ



"Αυριο θα πάω στην ερτ για τελευταία φορα αφου ληγει η συμβαση μου. Τα συναισθήματα ειναι αναμεικτα. Απ´τη μια λύπη που χάνω τη δουλειά μου μετά απο 4 χρονια προσφοράς μου. Απο την αλλη οργή. Δούλεψα σαββατα, κυριακες, νυχτες και αργιες χωρις 1 ευρω παραπάνω, ούτε καν αδεια και τωρα μου...

λενε το ευχαριστω στελνοντας με σπιτι μου. Χωρις αποζημιωση, χωρις καν το δικαιωμα που εχει ολος ο απολυμενος κοσμος να μπω στο ταμειο ανεργιας. Εκμεταλευση χωρις ορια. Δεν ειμαι golden boy, εχω δουλεψει και το τελευταιο ευρω που εχω παρει με το παραπάνω. Ειλικρινα πολλες φορες σπαει η καρδια μου με αυτα που γραφουν οι αναγνωστες σας για μας γιατι δεν ειμαστε λαμογια. Να ξερετε οτι τα λαμογια μενουν μεσα, συνεχιζουν, και πινουν στην υγεια μας...Οι 700σαρηδες την πληρωσαμε! Καλη σας μερα!"

Αναγνώστης


troktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια: