Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

Άννα Πρέλεβιτς Η αποκαλυπτική συνέντευξη της νέας Σταρ Ελλάς


Άννα Πρέλεβιτς

Ύψους 207 εκατοστών μπασκετμπολίστας του Πανιωνίου βγαίνει από τα Goody’s στα Τέμπη αγκαλιά με την ύψους 182 εκατοστών εντυπωσιακή μελαχρινή, με σκοπό να συνεχίσουν το ταξίδι τους προς Θεσσαλονίκη. «Χαριτόπουλε!» του φωνάζει κάποιος. Όταν εκείνος γυρίσει, αντικρίζει τρεις οπαδούς του Άρη να έρχονται απειλητικά προς το μέρος του κρατώντας σπασμένα μπουκάλια και φωνάζοντας «Παλιομαλάκα, δε φτάνει που έφυγες από τον Άρη για να πας στον ΠΑΟΚ, τώρα είσαι και με την κόρη του Πρέλεβιτς. Αυτή δίπλα σου δεν είναι;». Εκείνος προσπαθεί να τους ηρεμήσει, τοποθετώντας παράλληλα το κορμί του μπροστά από την εδώ και τρία χρόνια κοπέλα του, μέχρι να καταφτάσουν οι σεκιουριτάδες και να τους χωρίσουν. Συμπέρασμα:Είναι δύσκολο να είσαι η κόρη του Μπάνε.

Κάτι που η 20άχρονη Άννα, πρώην πρωταθλήτρια καλλιτεχνικού πατινάζ και με πέντε γλώσσες κάβα (ελληνικά, αγγλικά, σερβικά, ρωσικά και ιταλικά), έχει αντιληφθεί από μικρή. Συγκεκριμένα από τα 15 της, όταν βρέθηκε –από το Ψυχικό όπου μεγάλωσε– στη Θεσσαλονίκη (την εποχή που ο Μπάνε ήταν προπονητής στον ΠΑΟΚ). «Τότε κατάλαβα για πρώτη φορά τι όνομα κουβαλάει ο μπαμπάς μου. Πρώτη μέρα στο λύκειο, με ήξεραν και οι πέτρες. Μάλιστα, ήρθε μια κοπελίτσα και μου ζήτησε αυτόγραφο! Αλλά μετά, καπάκι, τα κορίτσια άρχισαν να λένε διάφορα. Και για μένα, αλλά κυρίως για την Τέα (σ.σ. την κατά δύο χρόνια μικρότερη αδερφή της που είναι φτυστή η Μακρυπούλια), η οποία, επειδή είχε μεγαλύτερο στήθος, ήταν η πέτρα του σκανδάλου. Λέγανε πράγματα που δεν ξέραμε καν τι σήμαιναν. Φαντάσου ότι μέχρι τα 17 μου δεν ήμουν με κάποιον – ο Δημήτρης ήταν η πρώτη μου σχέση. Έκανα μία βδομάδα να ξαναπάω σχολείο έπειτα από εκείνη την πρώτη μέρα. Καθόμουν σπίτι, έκλαιγα και ρωτούσα τον μπαμπά μου γιατί τα λένε αυτά. Εκείνος απλώς μου έλεγε να είμαι σκληρή και ότι κάποια στιγμή αυτή η στάση μου θα με βοηθήσει».


yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: