Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010

ΠΑΟΚ ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ.......


Έχω πολύ καιρό να γράψω για την αγάπη μου,υπάρχουν άλλωστε καταλληλότεροι από μένα γι'αυτό.Δεν έχω τόσο ισχυρή πένα το ξέρω,το μπλοκ τώρα τελευταία έχει πάρει άλλη μορφή,κατά τύχη έγινε,αναδημοσίευσα μια μαλακία και είδα να γίνεται χαμός από επισκέψεις,κάπως έτσι χαθήκαμε φίλοι μου.Άλλωστε όσοι με ξέρουν,γνωρίζουν ότι είμαι πολύ καλύτερος στη εξέδρα και πιο χρήσιμος στην ομάδα παρά κρυμένος πίσω από τη ανωνυμία ενός μπλοκ.Για τον ΠΑΟΚ λοιπόν,είχα πάει και είχα δει την ομάδα στην Καβάλα,θυμάσται ότι κάναμε την καλυτερη φετινή εμφάνιση αλλά δεν κερδίσαμε.Για κάποιο περίεργο λόγο δεν είχα φύγει στεναχωρημενος από το γήπεδο,έβρισα βέβαια ,τα είπα όλα,αλλά για πρώτη φορά φέτος δεν είχα να πω κουβέντα για τον προπονητή μας,η ομάδα είχε παίξει πολύ καλά,αλλά δεν έβαλε γκολ.Ταξιδεύοντας λοιπόν το ίδιο βράδυ με το τρένο για Αθήνα,προσπαθώντας να κοιμηθώ στην κουκέτα μου,οι σκέψεις μου ξαφνικά έγιναν αισιόδοξες.Σκέφτηκα λοιπόν ότι όταν παίζεις καλά σίγουρα θ'ανταμειφθείς.Είναι σταθερά αυτή παιδιά,σε βάθος χρόνου,όταν είσαι καλός κερδίζεις.
Μπορεί να μη κερδίζεις πάντα,αλλά εκτός από νίκες κερδίζεις και το σεβασμό των αντιπάλων και ο σεβασμός αυτός φέρνει φόβο και ο φόβος που αρχίζουν να νιώθουν οι άλλοι είναι άλλη μία νίκη που την έχεις πριν ξεκινήσει το παιχνίδι.
Αυτός ο ΠΑΟΚ παιδιά μου αρέσει πολύ,έχει αρχίσει να παράγει,παίζει σαν μεγάλη ομάδα,παίζει σαν ΠΑΟΚ,αρχίζει να θυμίζει την ομάδα που ονειρευόμαστε.
ΕΜΠΡΟΣ ΑΪΤΕ....ΔΙΚΕΦΑΛΕ.....

ΥΓ:Πάμπλο σ'ευχαριστώ πολύ......

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

θα συμφωνήσω απολυτά μαζί σου,αυτός ο ΠΑΟΚ είναι το λιγότερο που μπορώ να πω συγκινητικός,όλοι οι παίκτες δεμένοι σαν μια γροθιά που ελπίζω φέτος να σπάσει πολλά μούτρα παίζοντας καλή μπάλα φυσικά και να ανέβει στην κορυφή εκεί που κάθεται πάντα ο αετός.....Πάμε ΠΑΟΚΑΡΑ!!!


Υγεία,διατροφή,αθλητισμός,αδυνάτισμα,ομορφιά http://health-beauty-internet.blogspot.com