Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010

“Η Βόσσου είναι το τρίτο πρόσωπο στο γάμο Μικρούτσικου-Ρουμπέση”

“Η Βόσσου είναι το τρίτο πρόσωπο στο γάμο Μικρούτσικου-Ρουμπέση”


Ο πρώην σύντροφος της Σοφίας Βόσσου, ο Γιώργος Νικολάκος, μιλώντας στο gossip-tv ισχυρίζεται ότι εκείνη είναι το τρίτο πρόσωπο στο γάμο του Ανδρέα Μικρούτσικου με τη Δήμητρα Ρουμπέση. “Είναι η Σοφία το τρίτο πρόσωπο. Πάντα έπαιζε κάτι μεταξύ τους και τους συμφέρει και τους δύο” δηλώνει ο πρώην σύντροφος της τραγουδίστριας και συνεχίζει: “Πριν οκτώ χρόνια ήταν η σχέση μας. Ο Αντρέας μόλις είχε ξεκινήσει να έχει σχέση με την Δήμητρα. Η Δήμητρα είναι εγκλωβισμένη. Είναι μικρή για να διαχειριστεί αυτό το θέμα”. Ο ίδιος επίσης ισχυρίζεται ότι ο κυριότερος λόγος που χώρισε από τη Σοφία Βόσσου πριν από χρόνια ήταν η σχέση της τραγουδίστριας με τον Ανδρέα Μικρούτσικο: “Αυτός είναι και ο λόγος που χώρισα και εγώ με τη Σοφία. Το διατηρούσαν και οι δύο. Έβρισκα μηνύματα στο κινητό της από τον Αντρέα ερωτικού περιεχομένου” υποστηρίζει ο Γιώργος Νικολάκος και συνεχίζει: “Εγώ πολύ απλά έφυγα. Για να επικρατήσει το όνομά της μιλάει με τον Αντρέα. Δεν πιστεύω ότι είναι ερωτευμένη μαζί του. Πάντα ήταν αυτή το τρίτο πρόσωπο. Κανείς δεν βγαίνει να το πει. Αυτοί που είναι στο στενό της περιβάλλον, το γνωρίζουν πολύ καλά. Είμαι στην ίδια μοίρα με αυτή της Ρουμπέση. Όταν είδα τη Δήμητρα, είδα τον εαυτό μου”.
Τι απαντάει η Σοφία Βόσσου σε όλους αυτούς τους ισχυρισμούς; “Είναι εντυπωσιακό αυτό που μου λέτε” δήλωσε η τραγουδίστρια η οποία ναι μεν επιβεβαίωσε ότι ήταν ζευγάρι πριν από χρόνια με τον Γιώργο Νικολάκο, όμως αρνήθηκε όλα όσα εκείνος υποστηρίζει. “Φυσικά και δεν είμαι το τρίτο πρόσωπο στο γάμο του Αντρέα με τη Δήμητρα. Αν ήθελα να είμαι ζευγάρι με τον Αντρέα, αυτό θα είχε γίνει πριν από πολλά χρόνια, όχι τώρα”. Η Σοφία Βόσσου όμως δεν παρέλειψε να τονίσει: “Δεν υπάρχει τρίτο πρόσωπο ανάμεσά τους. Άλλα θέματα υπάρχουν για τον Αντρέα και τη Δήμητρα. Το ξέρω καλά γιατί γνωρίζετε όλοι ότι με τον Αντρέα είμαστε φίλοι”.


www.gossip-tv.

Δεν υπάρχουν σχόλια: