Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2009

Αγ. Ηλιάδη: «Προαγωγός μου εδώ και 15 χρόνια είναι ο ίδιος μου ο πατέρας»




Την κατάθεση της Αγγελικής Ηλιάδη εναντίον του πατέρα της που πραγματικά αναμένεται να προκαλέσει σοκ στο πανελλήνιο φέρνει στο φως της δημοσιότητας η εφημερίδα Real News.

"Για τον πατέρα μου αποτελούσα μόνο πηγή εισοδήματος", αναφέρει χαρακτηριστικά η Αγγελική Ηλιάδη. "Προαγωγός μου εδώ και δεκαπέντε χρόνια είναι ο ίδιος μου ο πατέρας. Τους ξυλοδαρμούς τους είχα από τον ίδιο μου τον πατέρα και όχι από τον Μπάμπη, ο οποίος με λάτρευε".

Η μεγάλη κόντρα της Αγγελικής με την οικογένειά της ξεκίνησε όταν έπιασε πρώτη φορά δουλειά στις Μούσες του, μετέπειτα συντρόφου της, Μπάμπη Λαζαρίδη. "Είχαμε συμφωνήσει με τον Μπάμπη να παίρνω 600 ευρώ τη βραδιά. Ο πατέρας μου, όμως, επενέβη, χωρίς εγώ να το γνωρίζω και του ζητούσε 1500 ευρώ. Είχε αποσπάσει μάλιστα από τον Μπάμπη μια επιταγή των 15.000 ευρώ ως προκαταβολή για τη συνεργασία μου μαζί του, χρήματα βέβαια που εγώ δεν είδα ποτέ". Και συνεχίζει: "Σταμάτησε ακόμη και από τη δουλειά του και απαιτούσε τα πάντα από εμένα. Η κατάσταση ήταν απελπιστική. Μου ζητούσε να πιέσω και να πείσω τον Μπάμπη να μας αγοράσει σπίτι. Ήμασταν μια μεσαία οικογένεια, η οποία θα μπορούσε να έχει δημιουργήσει και τη δική της μικρή περιουσία, αλλά ο πατέρας μου είχε μεγάλο πάθος με τον ιππόδρομο, γεγονός που δεν άφησε ποτέ την οικογένειά μας να ορθοποδήσει οικονομικά".

Στην ενδοοικογενειακή διαμάχη αναμενόμενο ήταν να εμπλακεί και το όνομα της Καίτης Γκρέυ:" Η γιαγιά μου είχε τη δική της περιουσία και πάντοτε βοηθούσε τους γονείς μου. Από ένα σημείο και μετά, όμως γνωρίζοντας το πάθος του πατέρα μου, σταμάτησε να έχει επαφές μαζί του. Οι γονείς μου, από τη δική τους πλευρά, δεν επέτρεπαν σε εμένα να πάω να τη δω".
Σύμφωνα πάντα με τις αποκαλύψεις της Real News, τα Χριστούγεννα του 2003, η Αγγελική ζήτησε από τον Μπάμπη να την πληρώσει δύο μέρες νωρίτερα. "Όταν το πληροφορήθηκε αυτό ο πατέρας μου, έγινε χαμός. Με χτύπησε στο σπίτι πάρα πολύ άσχημα και στη συνέχεια πήγε στο μαγαζί και έκανε φασαρία". Στην ένορκη κατάθεσή της η Αγγελική αναφέρει πως μετά τον ξυλοδαρμό έφυγε από το σπίτι και τις πρώτες μέρες κοιμόταν στο καμαρίνι της: "Όλες εκείνες τις ημέρες ο πατέρας μου ερχόταν στο μαγαζί και απειλούσε. Εγώ, μόλις τελείωνα το πρόγραμμά μου, κλειδωνόμουν στο καμαρίνι μου".

Τα προβλήματα δεν σταμάτησαν ακόμα και μετά τη γέννηση του γιου της: "Αναγκαζόμασταν με τον Μπάμπη να αλλάζουμε συχνά σπίτια για να αποφύγω τη στενή παρακολούθηση της οικογένειάς μου. Απειληθήκαμε από άτομο επιβαίνον σε μηχανή και με όπλο, γεγονός το οποίο είναι δηλωμένο και στην Αστυνομία της Γλυφάδας. Πλέον η κατάσταση έχει ξεφύγει από κάθε όριο. Είναι άκρως επικίνδυνη".

Η συνέχεια θα δοθεί στις αίθουσες των δικαστηρίων όπου και θα μάθουμε τι λέει και η άλλη πλευρά. Αναμένουμε εναγωνίως νεότερες εξελίξεις…

stifora.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: