Παρασκευή 31 Ιουλίου 2009

ΦΤΕΡΟΥΓΙΣΕ Η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ-ΠΑΟΚ Σ'ΑΓΑΠΩ


Δεν το είδα το παιχνίδι,το έζησα ακούγοντάς το από το ράδιο πίνοντας καφέ στο μπαλκόνι μου μαζί με την οικογένοια.Ήταν ο πιο ωραίος απογευματινός καφές που έχω πιεί εδώ και αρκετό καιρό.Στο πρώτο γκολ η Γιώτα η γειτόνισσα πετάχτηκε έντρομη φοβούμενη μήπως πάθαμε κάτι.Μετά μας έβαλε χέρι γιατί δεν την είχαμε ειδοποιήσει ότι παίζει ο ΠΑΟΚ για να μην ανησυχεί από τα ουρλιαχτά μου.Στο δεύτερο γκολ από τις φωνές μου άρχισαν να γαυγίζουν τα σκυλιά της γειτονιάς και μαζί με την δικιά μας την σκύλα να σιγοντάρει ο Μήτσος ο άντρας της Γιώτας φώναξε το αμίμητο,και τα σκυλιά ΠΑΟΚ είναι σήμερα.Δεν θ'ασχοληθώ με αναλύσεις του αγώνα,άλλωστε έχουμε πολλούς ειδικούς που πληρώνονται για να γράφουν τα σχόλιά τους.Πολλοί από αυτούς εάν τους δώσεις μία μπάλλα ποδοσφαίρου,θα την πάνε για αναγνώριση στο πλησιέστερο αστυνομικό τμήμα.Το σημαντικό είναι ότι η ομάδα ξεκίνησε καλά,η πρόκριση έχει τελειώσει και το καλό αγωνιστικά είναι ότι έχει μπει πολύ δυνατά στην ομάδα ο παικταράς Φωτάκης,που ενώ τον είχαμε στα χέρια μας σε ηλικία 18 ετών,έπρεπε να περάσουν 10 χρόνια για να έρθει στην ομάδα αυτό το παιδί.Τέλος πάντων,ενώ ξεκίνησα καλά την ανάρτηση,πάω να γίνω δεικτικός και κακός,κάτι που δεν θέλω με τίποτα,σήμερα είναι μέρα χαράς γι'αυτούς που έχουν την τύχη,την διαύγεια,το ένστικτο,να υποστηρίζουν αυτόν τον τεράστιο σύλλογο.ΠΑΟΚ σ'αγαπώ..........

Δεν υπάρχουν σχόλια: