Πέμπτη 23 Ιουλίου 2009

ΚΡΙΣΗ;Η ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΑΙΝΙΓΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ


Καλημέρα σας καλοί μου φίλοι,το ξέρω δεν πρέπει να κάνουμε χιούμορ αυτές τις δύσκολες στιγμές,όμως η πλάκα πάντα είχε ευεργετικά αποτελέσματα όταν έχεις καλή διάθεση και δεν έχεις εμμονές.Η λύση λοιπόν θα ήταν να μας προσλάβει όλους το κράτος για να δουλέψουμε στον ευρύτερο δημόσιο τομέα,δεν θα είχαμε ανεργία,οι τράπεζες θα μας δάνειζαν ευκολότερα γιατί ο δημόσιος υπάλληλος δεν έχει πρόβλημα επισφάλειας,τα δανεικά θα γίνονταν σπίτια,έτσι λοιπόν θα έπαιρνε μπρος η οικονομία μας,μιας και είναι γνωστό ότι η οικοδομή είναι η ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας.Αυτή τη στιγμή η ατμομηχανή έχει σταματήσει επειδή έχει ξεμείνει από κάρβουνο,δηλαδή χρήματα,δηλαδή δανεικά.Θα μου πείτε που θα βρει το κράτος να μας πληρώσει αφού δεν θα υπάρχει ιδιωτικός τομέας.Και εδώ υπάρχει απάντηση,να πάει να δανειστεί,έτσι κι'αλλιώς δεν τον ενδιαφέρει τον μάγκα τον Έλληνα από που βγαίνει ο μισθός του,έτσι κι'αλλιώς ψηφίζει για το μικρόκοσμό του για το ατομικό του συμφέρον,υπάρχει η απλοϊκή άποψη,αφού κλέβουνε αυτοί,ας μου δώσουνε και μένα μια θεσούλα ν'αράξω,να γίνω γω κρίκος στην αλυσίδα της ατμομηχανής που τρέφετε με δανεικά,να πάρω το δάνειό μου,το αυτοκίνητό μου,να παντρευτώ την καλή μου που πρέπει και αυτή να είναι δημόσιος υπάλληλος για να ταιριάζουν τα θέλω μας,να πηγαίνουμε ρε αδερφέ στην Αράχωβα το χειμώνα και στη Μύκονο το καλοκαίρι.Μέσα σε όλο αυτό τον χαβαλέ που λέγετε Ελληνική κοινωνία,υπάρχουν και παρήγορα πράγματα να συμβαίνουν,ναι μπορεί να προσλαμβάνονται και άξιοι στο δημόσιο τομέα,πρόσφατα προσλήφθηκε ένας πολύ καλός μου φίλος στο δημόσιο.Είναι παρήγορο γιατί ο συγκεκριμένος είναι άξιος,είναι μορφωμένος και δεν είναι γλύφτης,δεν είναι ερπετό,δεν έχει ανάγκη να συρθεί,δεν πηγαίνει στη Μύκονο τα καλοκαίρια,προτιμάει όπως και γω να πηγαίνει στην Καλαμάτα...........

Δεν υπάρχουν σχόλια: