Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

Και η Χούκλη στη γαλέρα της τρομοκρατίας.




Δελτίο Τύπου : ΕΚΛΟΓΕΣ 2012 ΠΡΩΙΝΟ ΑΝΤ1 26-04-2012


Αξιόπιστη, αδιάφθορη και χωρίς διαπλοκές η Μαρία Χούκλη, έκανε πάντα τη δουλειά της με την τιμιότητα να μη κρύβει τις ιδεολογικές της αποχρώσεις αλλάχωρίς να χειραγωγεί το κοινό της, εξυπηρετώντας τη δικιά της πολιτική πιο πολύ και απ αυτών των ιδίων των πολιτικών καριέρας. Ακόμη και αν όπως διάβασα στα σόσιαλ μίντια κάποιοι θυμούνται πως άφησε την εξαιρετική δουλειά που έκανε στην κρατική τηλεόραση γιατί μειώθηκαν οι απολαβές της. Καλά έκανε. Και εμάς αν μας τα δίνανε αλλού πολλά και ζεστά θα λέγαμε δεν τα θέλουμε, διότι οι αμοιβές διαφθείρουν και τον πιο ακέραιο χαρακτήρα; Απ᾽ την δουλειά της τα έπαιρνε, όχι κάτω απ το τραπέζι για εξυπηρέτηση όποιων αφεντικών. 

Επειδή λοιπόν η εκτίμηση μου είναι μεγάλη στην κ. Χουκλη, για αυτό ίσως, σοκαρίστηκα, απανωτά δυο βράδια, απ'τις εκπομπές της. Στην πρώτη για το τι θα πάθουμε αν γυρίσουμε στην δραχμή, όλο το βράδυ ονειρευόμουν εμένα και τα παιδιά μου, κάτω από μια γέφυρα, να φοράμε κουρέλια και κοιμόμαστε σε χαρτόκουτα, σαν άστεγοι στην Νέα Υόρκη, του παρελθόντος όμως. Σαν ασπρόμαυρη ταινία όπου ο χοντρός αστυνομικός όπου να ναι θα βαρέσει κλωτσιές τον Σαρλό –εμένα επί του προκειμένου. Το ότι το πορτοφόλι μου έχει μέσα όλα κι όλα 3 ευρώ και 60 σεντς, μια τσαλακωμένη απόδειξη και δύο κουμπιά απ την καμπαρτίνα μου, μέχρι το τέλος του μήνα –και έχει 13- εμένα και πολλών άλλων και όχι μόνο συναδέλφων της κ. Χουκλη δε θεωρείται πρόβλημα. Τη δραχμή περίμενα για να αδειάσει!

Το επόμενο βράδυ, η κ. Χουκλη συντονίζει αυτές τις θλιβερές συζητήσεις με τους εκπροσώπους των κομμάτων! Κάνεις δεν ακούει τον άλλον! Όλοι προφήτες της αληθινής θρησκείας των αρχηγών τους. Όλοι σίγουροι για το δίκιο τους. Και τότε πως φτάσαμε εδώ; (Εγώ διόριζα δημόσια διοίκηση, εγώ είχα υπουργεία υγείας, παιδείας και εγώ διαχειριζόμουν το δημόσιο χρήμα;). Η κ. Χουκλή καπετάνιος! Μόνο την γάτα με τις εννέα –η επτά;- ουρές των πειρατών δεν χτύπαγε στην πλάτη τους. «Μιλά εσύ», «μη μιλάς εσύ», «τέλειωνε εκεί πέρα», «πάω διαφημίσεις», «άλλο σε ερωτάνε». Έτσι μου ρθε να συμπαθήσω την Φώφη Γεννηματά που κάθε βράδυ είναι σε άλλο κανάλι, αλλάζοντας της ίδιας κοψιάς σακάκι! Μη σου πω και η Κουντουρά, ρήτορας νου φάνηκε, που αν συντάξει προφορικά δευτερεύουσα πρόταση με παρατακτική σύνταξη, μπερδεύεται!

Αν λέω, αν, στείλουμε την κάπτεν Χούκλη στην Μερκελ, θα δεις την Γερμανίδα, να χαιρετάει χτυπώντας τα τακουνιά της σαν αξιωματικός της Βέρμαχτ μπροστά στον Ρούντολφ Ες! Προσοχή θα στέκεται! Να σκεφτείτε πως η Λαγκάρντ μπροστά της γατούλα για χαδάκια μου φάνηκε...
kourdistoportocali

Δεν υπάρχουν σχόλια: