Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

ΠΗΡΑΜΕ ΤΑ 9/12 από τα τρία της 5ης Δόσης !


Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Ιουλίου 2, 2011

Γράφει ο Πόρτα -Πόρτα
Τι ακούσαμε χθές και σήμερα?
Τα ανήκουστα !
Λένε θα πάρουμε την 5 η δόση, κ ας διαφωνούσα εγώ !!! χαχαχαα θα την πάρουμε??
Πόσα είναι η δόση ? 12 δις.
Πόσα θα πάρουμε ? 9 δις
Πόσα λείπουν ? 3 δις ( ΔΝΤ )
Πότε θα πάρουμε τα 3δις ? ( κανείς δε γνωρίζει !!! )
Θα καλύψει άλλος τα 3δις ? ( κανείς δεν γνωρίζει !!! )
Το ότι λείπουν τα 3δις του ΔΝΤ είναι πιστωτικό γεγονός??? χαχαχαα ΝΑΙ-ΟΧΙ
Το ότι το ΔΝΤ δεν εμπιστεύεται την ΕΕ και ΕΚΤ μας λέει κάτι ??
Το “Γαλλικό Κρουασάν Σχέδιο” είναι αποδεκτό απο τις Αγορές ? ΝΑΙ-ΟΧΙ !
Η Fitch τι θα “ψηφισει” μεσομακροπρόθεσμα την άλλη βδομάδα? CCC ή ποδόμακτρο ?
ΤΙ ΠΗΡΑΜΕ ?? θέλω ν ακούσω ΤΙ ΠΗΡΑΜΕ !!!
ΤΙ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΑΝ ΟΙ ΓΥΦΤΟΠΑΣΟΚΟΙ ΧΤΕΣ ? ΡΩΤΗΣΕ ΕΝΑΣ ΣΗΜΕΡΑ… “ρε Συντροφοι, φάγαμε μούτζες, εκβιασμους και ΤΙ ΠΗΡΑΜΕ τελικά?? ” ΟΧΙ δεν ρώτησαν !
Ο Μπέννυ ΓΙΑΤΙ χάρηκε και πλάκωσε τις χαιρετούρες και τα φαρδομαγουλοχαμόγελα?? τι πήρε?? χαχααα
Να σας πω εγώ τι πήρε.
ΠΗΡΕ ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ !!! ΤΟ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΓΑΠ, ΧΟΝΤΡΙΚΗ Κ ΑΥΤΟ !Ολοι κοιμούνται όρθιοι και καθιστοί !
Ποιος ΓΑΠ ? Πάει τελείωσε !!! Ας ασχοληθούν μαζί του Δικαστές και τα μηχανό και κούπο κίνητα αθλήματα και όλα τα μασαζοκολάν στα ντέξιον!!
Από χτες ο εχθρός λέγεται Μπέννυ. Ο κατα Πάγκαλον, ” καθεστωτικός και άνθρωπος όλων των καταστάσεων”.. ο “όρθιος και καθιστός ΙΔΙΟΣ Μπέννυ”.
Ο πωλητής Μπέννυ τι μας πουλάει από χτές ?? Εγώ είμαι εδώ, τα κάνω όλα,μ έχω πολιτικό και όχι μόνον εκτόπισμα, τα λέω όμορφα και μετρημένα, τα λέω και Πράσινα και Σοσιαλιστικά….. follow the money.. συγγνώμη.. follow the new leader !
Tι πουλάς ρε Μπέννυ? Πίκανες ζωγραφικής σε μι ελάσσονα? Τα έχει λίγο μπλεγμένα. Εσένα θα σε φάνε οι χαρτογιακάδες με μεγάλη όρεξη !! Εχουν ποντάρει πάνω σου επίσημα !
Εγω δε μασάω σε ” πέρασε δύσκολα ο Μπέννυ στην Σύνοδο !!” αυτά μεταξύ σας στο ΣΑΚΟΥΛΟΠΑΣΟΚ
Νομίζεις δε σε παρακολουθούν από το δικό σου Ζάππειο και μετά μαζί μ εμένα??
Εσυ τι νομίζεις? ότι δεν φέρεις ευθύνη για όσα ΥΠΕΓΡΑΨΕ ο προκάτοχός σου και το ΓΑΠ ? καλά πλάκα με κανεις?? Ρίχνετε την Πράσινη Στάχτη μέσω ΜΜΕ ότι εσύ τα κατάφερες και “πέρασες το Μεσοπρόθεσμο κλίσμα?” και περιμένεις να μασήσω ? Ολα συμφωνημένα ήταν και το γνώριζες. Εκεί που είσαι ήμουν δυστυχώς για σένα !!
Εσυ ο βαρύς Συνταγματολόγος έφτιαξες την πρώτη Χώρα Ομόλογο. Την ΕΛΛΑΔΑ Α.Ε., να σε ρωτήσω ρε Μπέννυ. Η Α.Ε. οκ να πάρει πάνω της τα ακίνητα ! Αυτό έχω γράψει κ εγώ εδώ μέσα… ΓΙΑΤΙ εσύ εκδίδεις Ομόλογα πάνω στην Ελληνική Γη ? δε ΣΑΣ φτάνει η οργάνωση/διαχείρηση και πώληση/ανάπτυξη/ των ακινήτων? δε ΣΑΣ φτάνουν οι μετοχές των εισηγμένων? ΓΙΑΤΙ το ομόλογο στην Ελληνική Γη?
Περιμένω σχόλια σε αυτή την ερώτηση ΑΠ ΟΛΟΥΣ.-
Οσους ψήφισαν το συγκεκριμένο άρθρο.
Οσους το καταψήφισαν επίσης ( ειδικά αυτοί θέλω να ξέρω ΓΙΑΤΙ ! ) Γνωρίζουν το ΓΙΑΤΙ ή ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΑΝ ΧΟΝΤΡΙΚΗ ??
ΠΠ ΑΝΤΙ/ΜΠΕΝΝΥ
olympia

Δεν υπάρχουν σχόλια: