Τρίτη 13 Απριλίου 2010

Ειρήνη Μερκούρη: «Φαίνομαι να έχω παραμορφωθεί;»

Ειρήνη Μερκούρη: «Φαίνομαι να έχω παραμορφωθεί;»


Για πρώτη φορά, η Ειρήνη Μερκούρη απαντά σε όλα όσα έχουν ακουστεί τον τελευταίο καιρό γύρω από τις αισθητικές επεμβάσεις που φέρεται να έχει κάνει. Μία φωτογραφία που δήθεν την παρουσίαζε παραμορφωμένη λόγω πλαστικής εγχείρησης στην οποία είχε υποβληθεί, στάθηκε η αφορμή για να δημιουργηθεί ντόρος γύρω από την τραγουδίστρια η οποία αποφασίζει να βάλει τα πράγματα στη θέση τους: «Δεν ξέρω αν υπήρξε κάποιος δόλος πίσω από αυτή την κίνηση ή όχι. Πάντως, έχω ήδη κινηθεί νομικά εναντίον των ανθρώπων που έβγαλαν αυτή την είδηση». Η ίδια θυμάται πώς ξεκίνησε όλο αυτό το θέμα με τη συγκεκριμένη φωτογραφία: «Ήταν στις 24 Μαρτίου όταν τραβήχτηκε αυτή η φωτογραφία. Είχα πάει στη Γλυφάδα, στα εγκαίνια ενός μικρού κέντρου αισθητικής που άνοιξε μία φίλη μου. Υπήρχε ένας φωτογράφος απ’ έξω, με ρώτησε αν ήθελα να με φωτογραφίσει κι εγώ του είπα ‘όχι’, παρότι τραβήξαμε κάποιες φωτογραφίες με τη φίλη μου μέσα στο χώρο της. Παρ’ όλα αυτά, όπως φάνηκε, με φωτογράφισε απέξω. Αυτό έγινε». Πηγή: People
http://www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: