Κυριακή 21 Μαρτίου 2010

O Γεωργίου επέστρεψε μία μέρα μετά την παραίτησή του

Ο Γιώργος Γεωργίου επέστρεψε!

Ο Γιώργος Γεωργίου επέστρεψε!

Και ξανά προς τη δόξα τραβά! Μια μόλις ημέρα μετά την ανακοίνωση μέσω της εκπομπής του ότι αποχωρεί από όλες τις δημοσιογραφικές του δραστηριότητες, ο Γιώργος Γεωργίου επέστρεψε στα καθήκοντά του! Ο αθλητικός συντάκτης αυτή τη στιγμή βρίσκεται κανονικά στο πόστο του στον ραδιοφωνικό σταθμό όπου εργάζεται και εξήγησε στους ακροατές του (που δεν μπορούν να πιστέψουν στα αυτιά τους) τους λόγους που τον έκαναν να πάρει αυτή την απόφαση αλλά και γιατί τελικά δεν το έκανε: “Το θέμα ήταν εντελώς προσωπικό. Ήταν ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα το οποίο ξεπεράστηκε. Αν δεν είχε διευθετηθεί, θα έκανα πράξη αυτό που είπα. Ήμουν απόλυτα αποφασισμένος. Από τη στιγμή όμως που με πάρα πολύ μεγάλη δυσκολία αυτό διευθετήθηκε, όλα είναι ακριβώς όπως πριν. Είμαι πολύ ευχαριστημένος που είμαι κοντά σας για να μιλάμε, να χαιρόμαστε, να τσακωνόμαστε” δήλωσε από το μικρόφωνο ο Γιώργος Γεωργίου ενώ απάντησε και στις κακές γλώσσες που ήθελαν η αποχώρησή του να είναι απλώς διαφημιστικό trick: “Ποιος είμαι εγώ για να κάνω διαφήμιση. Η Μενεγάκη;”.


gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: