Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2009

ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ BLOGGERS!!!!!


Print this post Του Καθηγητή ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ*

Είπα στον φίλο μου Αντώνη ΣΑΜΑΡΑ και τους πολλούς καλούς φίλους του επιτελείου του να μην ξεχάσουμε:«Τα του Καίσαρος τω Καίσαρη, τα του Θεού τω Θεώ και τα των bloggers στους bloggers» σε ΟΛΑ όσα αφορούν στο 50% και κάτι στις προχθεσινές μας εκλογές για νέο Πρόεδρο στη Νέα Δημοκρατία. Ως φίλος των ελληνικών blogs, με συχνότατες (σχεδόν μέρα παρά μέρα) αναρτήσεις ΔΗΛΩΣΑ το πρωί της Τρίτης στο ΑΛΤΕΡ και στην εκπομπή...
του φίλου μου Γιώργου Αυτιά ότι η προσωπική εκτίμησή μου επικεντρώνει έναν σημαντικότατο παράγοντα της επιτυχίας του Αντώνη Σαμαρά στα ελληνικά blogs.
Και διευκρίνισα ότι με το πρόσφατο δώρο σε εκατοντάδες χιλιάδες ελληνικές οικογένειες δωρεάν laptops, και με δεδομένη την προτροπή των παιδιών και των νέων της Ελλάδας σε γονείς, παππούδες και γιαγιάδες για στήριξη στον Αντώνη Σαμαρά η Νίκη ήταν επίτευγμα της θετικής παρέμβασης των bloggers και του διαδικτύου. Η δική μου ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ στη Νέα Δημοκρατία και η ΣΤΗΡΙΞΗ μου στον Αντώνη ΣΑΜΑΡΑ ανακοινώθηκε μέσα από τα ΄blogs και τη εκπομπή ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ του Γιώργου Αυτιά και η υποστήριξη μου για εκλογή του έπαιξε πολύ δυνατά μέσα από τα blogs! Επέμενα στα blogs και στο ΑΛΤΕΡ για ΕΚΛΟΓΗ ΣΑΜΑΡΑ από την ΠΡΩΤΗ Κυριακή και αυτό μολονότι στενοχώρησα τον φίλο και συμπατριώτη μου Παναγιώτη Ψωμιάδη τα ποσοστά του οποίου στον Βορειοελλαδικό χώρο λίγο έλειψε να οδηγήσουν στη ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΥΡΙΑΚΗ.
Και ευχαριστώ τους φίλους μου στις τοπικές εφημερίδες σε Νομούς της Μακεδονίας, Θράκης, και Θεσσαλίας που ανέδειξαν την προσωπική μου υποστήριξη στο πρόσωπο του Αντώνη ΣΑΜΑΡΑ... Φίλοι μου Bloggers συνεχίστε την πορεία σας προς το μέλλον των ΜΜΕ και της επικοινωνίας στον 21ο αιώνα.
** ο καθηγητής ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ θα είναι υποψήφιος ΔΗΜΑΡΧΟΣ Θεσσαλονίκης στις εκλογές του Οκτώβρη 2010
fimotro.blogspot.com/

3 σχόλια:

greeks_against_stupidity είπε...

Αυτή η λογική ότι εμείς είμαστε πρόβατα που μας καθοδηγεί ο κ.κ. Καθηγητής στο τι να γράφουμε στα blog μας δεν είναι μόνο προσβλητική αλλά καταντά εμετική. Η προσπάθεια να παρουσιαστεί ο κ.κ. Καθηγητής ως μέγας μυστικοσύμβουλος του Α. Σαμαρά είναι ο θρίαμβος της βλακείας. Η περίεργη γραφή που με δόλιο τρόπο παρουσιάζει ως γεγονός ότι δήθεν «ανακοινώθηκε μέσα από τα ΄blogs και τη εκπομπή ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ του Γιώργου Αυτιά και η υποστήριξη μου για εκλογή του έπαιξε πολύ δυνατά μέσα από τα blogs!» αντί του ορθού ότι βομβάρδιζε ο ίδιος με συνεχή email – δελτία τύπου τα blog , αναφερόμενος στον εαυτό του στο γ! πρόσωπο ωσάν να επρόκειτο για τον μέγα Ναπολέοντα, είναι μια επικίνδυνη συμπεριφορά παραποίησης της αλήθειας και ευθείας επίθεσης στη λογική. Ασφαλώς πετυχαίνει ορισμένες πύρρειες νίκες σε ορισμένα blog (κυρίως σε μερικά από αυτά που όλως περιέργως δεν επιτρέπουν το σχολιασμό των αναρτήσεων του κ.κ. Καθηγητή), ευτυχώς όμως κερδίζει τον χλευασμό στα περισσότερα blog που επιτρέπουν τον ελεύθερο σχολιασμό των αναγνωστών τους.

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΛΥ ΠΑΠΑΡΑΣ Ε;

Ανώνυμος είπε...

"Και ευχαριστώ τους φίλους μου στις τοπικές εφημερίδες σε Νομούς της Μακεδονίας, Θράκης, και Θεσσαλίας που ανέδειξαν την προσωπική μου υποστήριξη στο πρόσωπο του Αντώνη ΣΑΜΑΡΑ..."
ΑΝ ΕΒΓΑΙΝΕ Η ΝΤΟΡΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΣΕ ΑΡΑΓΕ Η ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΕΧΩΝΕ;