Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2009

Κοντρέρας: «Θέλω τίτλο με τον ΠΑΟΚ»


«Είμαι πολύ χαρούμενος και ταυτισμένος με την ομάδα και τον κόσμο. Σε προσωπικό επίπεδο πάντως θα ήθελα να κατακτήσω έναν τίτλο με τον ΠΑΟΚ», δήλωσε ο Πάμπλο Κοντρέρας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Αθλητικό Metropolis». Ο Χιλιανός αναγνωρίζει πως η ομάδα του δεν παίζει πάντα το ποδόσφαιρο που της αρμόζει αλλά δεν παραγνωρίζει την πεμπτουσία του ποδοσφαίρου, που δεν είναι άλλη από τη νίκη.

«Ολοι θέλουμε να παίζουμε καλό ποδόσφαιρο, αυτός εξάλλου περιμένει ο κόσμος από εμάς. Στο ποδόσφαιρο όμως, το πιο σημαντικό είναι το αποτέλεσμα. Απέναντι στην Λάρισα, παίξαμε καλό ποδόσφαιρο, αλλά ελπίζω να παίξουμε καλύτερα στη συνέχεια. Σε ότι αφορά την Λάρισα, ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι και είμαι πολύ χαρούμενος που κερδίσαμε», σχολίασε αρχικά ο αμυντικός του Δικεφάλου.

Όσον αφορά το προσωπικό του ποδοσφαιρικό στοίχημα με τον Π.Α.Ο.Κ , ο Πάμπλο Κοντρέρας είπε: «μέχρι το 2012 έχω συμβόλαιο και θα μείνω εδώ. Είμαι πολύ χαρούμενος, δεν μετανιώνω για τίποτα και θα ήθελα να μείνω εδώ. Και σε άλλα μέρη έχω νιώσει αγαπητός, αλλά δεν έχω νιώσει τόσο αγαπητός όσο εδώ στον ΠΑΟΚ. Σε προσωπικό επίπεδο πάντως, θέλω να κατακτήσω έναν τίτλο με τον ΠΑΟΚ. Νιώθω εξάλλου την αγάπη του κόσμου και θα έλεγα ότι πλέον είμαι ταυτισμένος με την ομάδα και τον κόσμο της, εισπράττοντας - μαζί με την οικογένειά μου - την αγάπη των φιλάθλων».

Τέλος, σχολίασε την αλλαγή ρόλου του στο παιχνίδι με τον Ηρακλή όπου αναγκαστικά χρησιμοποιήθηκε στην επίθεση, έχοντας θέσει τότε τον εαυτό του στη διάθεση του προπονητή του: «και τερματοφύλακας να μου ζητήσει να παίξω, θα το κάνω. Εκείνο το διάστημα, η ομάδα είχε πολλούς τραυματισμούς και αναγκάστηκα να αγωνιστώ στην επίθεση».

Δεν υπάρχουν σχόλια: