Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2009

Αγγελική Ηλιάδη Οι απίστευτες κατηγορίες που εξαπέλυσε εναντίον της η Καίτη Γκρέυ!

Αγγελική Ηλιάδη

Για ακόμα μία φορά, οι σχέσεις της Αγγελικής Ηλιάδη και της γιαγιάς της, Καίτη Γκρέυ, διανύουν περίοδο κρίσης. Αν και η 85χρονη τραγουδίστρια για πολύ καιρό επέμενε να στέκεται στο πλευρό της εγγονής της στη διαμάχη της με τους γονείς της, αργότερα, η στάση της άλλαξε. Μάλιστα, πριν από μερικούς μήνες, είχε χρησιμοποιήσει χαρακτηρισμούς όπως «άπονο παιδί» και φράσεις όπως «μου πήρε τα λεφτά» και «έτρεχα πίσω της σαν ζητιάνα» αναφερόμενη στην Αγγελική. Και ενώ όλα αυτά έδειξαν πρόσφατα να αλλάζουν και πάλι, με την Καίτη Γκρέυ να δηλώνει «Τα ξαναβρήκαμε. Εκείνη με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι της έχω λείψει και να πάω να τη δω», τα πράγματα μεταξύ τους είναι και πάλι άσχημα: Λίγες μέρες μετά τις δηλώσεις-σοκ της Αγγελικής εναντίον του πατέρα της, η γιαγιά της ξεσπάει ξανά.

«Βγαίνει και κατηγορεί τον πατέρα της, ο οποίος βασανίστηκε για να την κάνει αυτή που είναι. Η γαϊδούρα. (…) Στην κατάσταση που είναι ο πατέρας της, είναι ντροπή» είπε η Καίτη Γκρέυ σε συνέντευξή της στην εκπομπή «Πρωινή Μελέτη». «Το παιδί της κυκλοφορούσε στο σπίτι στα μάρμαρα και πήγα και της πήρα εγώ χαλιά. Πενήντα χρόνια στη δουλειά αυτή, είχα αξιοπρέπεια. Εκείνη την έχει χάσει την αξιοπρέπειά της. Δεν σέβεται το γονιό της» συνέχισε.

Πρόσφατα όμως, στράφηκαν εναντίον της Αγγελικής και οι γονείς του Μπάμπη Λαζαρίδη, τους οποίους εκείνη παλιά χαρακτήριζε ως γονείς της. Συγκεκριμένα, ο πατέρας του αδικοχαμένου επιχειρηματία κατηγόρησε την Αγγελική πως δεν σηκώνει πλέον το τηλέφωνο όταν εκείνοι την καλούνε και πως «δεν αγαπούσε πραγματικά τον Μπάμπη και τον έχει πλέον ξεχάσει». Αυτή την άποψη έδειξε να συμμερίζεται και η Καίτη Γκρέυ: «Αυτή η χαροκαμένη μάνα που έχασε το παιδί της… Της έλεγα (της Αγγελικής) "Μην τους διώχνεις, τη γριούλα και τον γεροντάκο. Έχασαν το παιδί τους"» σχολίασε.

Και οι κατηγορίες φαίνεται πως δεν έχουν τέλος: «Μου τράβηξε το σκαμπό και ήμουν ένα μήνα στο νοσοκομείο. Και δεν ήρθε να με δει. Ούτε στη γιορτή μου να με πάρει ένα τηλέφωνο. Χρησιμοποιεί τους ανθρώπους που τη βολεύουνε. Το παιδάκι της λυπάμαι. Δεν θέλει τους συγγενείς κοντά για να μη βλέπουν πώς περνά τη ζωή της και τι κάνει. Με χρησιμοποίησε, αγάπη μου, μου το λέγανε και δεν το πίστευα» συνέχισε η Καίτη Γκρέυ. Δεν δίστασε μάλιστα να πάρει το μέρος της Πόπης Μαλιωτάκη στη διαμάχη της με την Αγγελική Ηλιάδη: «Αν μια άλλη γυναίκα σού έπαιρνε τον άντρα, τι θα έκανες; Δεν είχε χωρίσει με την Πόπη (ο Μπάμπης) και μπήκε στη μέση η Αγγελική. Δεν την θέλω πια. Και να πάω στο σπίτι της, δεν θα μου ανοίξει την πόρτα» ήταν τα λόγια της.

Τέλος, χαρακτήρισε «ψέματα» όλα όσα έχει κατά καιρούς δηλώσει η Αγγελική και πρόσθεσε: «Απ' το πρωί μέχρι το βράδυ κοιμάται, δεν κάνει τίποτα στο σπίτι. Το χέρι της ούτε στο νερό το βάζει».

yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: