ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ ΤΗ ΝΕΑ ΕΙΔΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΟ.ΠΟ
ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΣΠ. ΒΟΥΓΙΑ Η ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΗΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ
ΚΑΙΡΙΟ ΠΛΗΓΜΑ στην εγχώρια τρομοκρατία και πλήρη πάταξη της
εγκληματικότητας είναι αποφασισμένη να επιτύχει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη με την εντυπωσιακή «στρατολόγηση» στις τάξεις του της απόλυτης Ελληνίδας Λάρα Κροφτ.
Προς την κατεύθυνση αυτή, ο υφυπουργός του επιφορτισμένου με τη δημόσια ασφάλεια και τάξη υπουργείου, κ. Σπύρος Βούγιας, ακολουθώντας πιστά το δόγμα του προϊστάμενου υπουργού, κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, «μηδενική ανοχή στην ανομία», ενέταξε στις επίλεκτες δυνάμεις της Ελληνικής Αστυνομίας την αφοπλιστική ηθοποιό Αφροδίτη Αλ Σάλεχ. Πού να το φαντάζονταν οι αναγνώστες του αντρικού περιοδικού «Penthouse», όταν τον βροχερό Οκτώβριο του 2001 θαύμαζαν εκστασιασμένοι τη γυμνή ομορφιά της ηθοποιού, καθηλωμένοι κυριολεκτικά στους καναπέδες τους από το οπλισμένο 45άρι της και το απειλητικό της γκλομπ, ότι η νέα διακυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ θα την τοποθετούσε στη θέση του ειδικού συμβούλου....
Το πρωτοσέλιδο του περιοδικού ήταν όντως προφητικό καθώς το κείμενο που συνόδευε τις άκρως αποκαλυπτικές φωτογραφίες διαπίστωνε: «Η κυρία είναι το νέο μοντέλο της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας. Ονομάζεται ‘‘ανάβεις φωτιές και τους τρομοκράτες καις’’! Η αλήθεια είναι ότι, αν η Ελληνική Αστυνομία διέθετε δέκα τέτοια επίλεκτα στελέχη, τα μέλη της 17Ν και του ΕΛΑ θα ομολογούσαν από μόνα τους τις πράξεις τους, αρκεί να μετατρέπονταν τα κελιά του Κορυδαλλού σε σαλέ με καλεσμένες τις πανέμορφες… Ειδικές Δυνάμεις!».
ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΙΩΘΕΙ και ο ηθοποιός Πέτρος Φιλιππίδης, βλέποντας τη
συμπρωταγωνίστριά του στην πρώτη κινηματογραφική του δουλειά «Εφάπαξ», τη
γοητευτική και αέρινη φωτογράφο που τον «έκλεψε» από την άκαρδη γυναίκα του και την
κακούργα πεθερά του και τον παρέσυρε σε ένα μαγευτικό ταξίδι από τη Φολέγανδρο έως τη Νορμανδία, να διορίζεται με το ΦΕΚ (ΥΟΔΔ/482-
16/11/2009) ειδική σύμβουλος του κ. Βούγια σε θέματα μετανάστευσης. «Στόχος μου είναι να εφαρμοστούν κοινωνικές πολιτικές ώστε να αντιμετωπιστεί ολιστικά, ουσιαστικά και ανθρώπινα το ζήτημα των μη νόμιμα εισερχόμενων μεταναστών - των ανθρώπινων ροών», δηλώνει για τα νέα της καθήκοντα η γνωστή ηθοποιός, η οποία έγινε γνωστή από την 12ετή έντονη παρουσία της στα θεατρικά, κινηματογραφικά
και τηλεοπτικά δρώμενα. Η συμμετοχή της στην επιτυχημένη τηλεοπτική σειρά του ΑΝΤ1 «Ανω κάτω» έδωσε την απαραίτητη ώθηση για καριέρα και στη μεγάλη οθόνη. Η πρώτη της ταινία «17 στα 18», παραγωγής 2000, παρουσίαζε την περιπέτεια τεσσάρων εφήβων που έρχονται αντιμέτωποι με τον εφιάλτη των ναρκωτικών. Σταθμός στην κινηματογραφική
καριέρα τής συμβούλου του κ. Βούγια αποτελεί ο πρωταγωνιστικός της ρόλος στη
μικρού μήκους ταινία «Γκαρσόνια στα αναψυκτήρια», που απέσπασε τιμητική
διάκριση ήχου στο 24ο Φεστιβάλ Δράμας. Η υπόθεση του 22 λεπτών φιλμ του
2001, σύμφωνα με τους κριτικούς της εποχής, αφορούσε στη Μαρία «που
υποδέχεται με αναπάντεχο τρόπο έναν αθώο πωλητή τηλεοράσεων»!
ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ, Η ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ της κινηματογραφικής διαδρομής της
είναι η συμμετοχή της την ίδια χρονιά στην ταινία «Εφάπαξ», η οποία, με το
πολύ γνωστό καστ των ηθοποιών (Πέτρος Φιλιππίδης, Εβελίνα Παπούλια,
Βασίλης Χαλακατεβάκης, Ματθίλδη Μαγγίρα), ανέβασε κι άλλο τις μετοχές
της. Κωμωδία ήταν και η επόμενη δουλειά της 37χρονης μετακλητής
υπαλλήλου του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη. Το «Dream hotel» με
πρωταγωνιστές τους Αντώνη Καφετζόπουλο και Λίλα Καφαντάρη
παρουσίαζε τις κωμικοτραγικές καταστάσεις δώδεκα ατόμων που
συναντήθηκαν σε ένα ξενοδοχείο πολυτελείας και αναχώρησαν από αυτό
εντελώς διαφορετικοί. Οσον αφορά στις συγγραφικές ανησυχίες της
συμβούλου στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη αυτές εκφράστηκαν μέσω
δύο βιβλίων της, «Tο μάτι της λίμνης» και «Βεσάρος». Η οπτική της Αφροδίτης Αλ
Σάλεχ για τις σχέσεις και οι προβληματισμοί της περιγράφονται στο «Μάτι της
λίμνης»: «Οι δεσμοί συνάπτονται ακόμη και με αρνήσεις, με λογιών-λογιών
αμφισβητήσεις... και ποιο το ψέμα; Love is not love, απλώς. Love alters».
ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΥ, ΑΠΟ ΤΟ 2004, οπότε έκλεισε ο κύκλος της στην υποκριτική, η
ψυχολόγος-πολιτικός επιστήμονας επικεντρώνει τη δράση της στη
διερεύνηση του προβλήματος της μετανάστευσης. Συνεργάζεται
στενά με τη Μη Κυβερνητική Οργάνωση «Διαβατήριο», το Κέντρο
Ημέρας «ΒΑΒΕΛ» για την ψυχική υγεία των μεταναστών και με
πλήθος μεταναστευτικών κοινοτήτων και συλλόγων σε ολόκληρη τη
χώρα. Αρθρογραφεί με θέρμη για τα ζητήματα που απασχολούν
τους μετανάστες στην εφημερίδα «Athens Voice» και διατηρεί το
ανθρωποκεντρικό ιστολόγιο afroditealsalech.blogspot.com, με
στόχο την ενημέρωση της ηλεκτρονικής κοινωνίας σε θέματα
μετανάστευσης και ασύλου. Παρά τη «μάχιμη» εμφάνισή της στο
εξώφυλλο του «Penthouse», οι απόψεις της για την τρομοκρατία είναι
ενδιαφέρουσες όπως παρουσιάζονται στο ιστολόγιό της: «Εάν θέλουμε
να στείλουμε ένα μήνυμα, να πιέσουμε την Πολιτεία, να βελτιώσουμε ή και
να αλλάξουμε καταστάσεις, θα το πράξουμε μόνοι μας. Κανένας δεν έχει το
δικαίωμα να δολοφονεί, κανείς δεν έχει το δικαίωμα να τρομοκρατεί στο όνομά
μας και για το καλό μας».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου