Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

Our friends from Goldman Sachs…

 

Καλησπέρα σε όλους.Σας έχει τύχει να έχετε μία ανεξήγητη στεναχώρια,μία ανησυχία χωρίς να υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος;Εάν σας έχει συμβεί αυτό το συναίσθημα ίσως καταλαβαίνετε πως νιώθω αυτή τη βραδιά.Αυτή τη στιγμή η γυναίκα μου κοιμάται δίπλα μου,η κόρη μου είναι στο δωμάτιό της και βλέπει τηλεόραση,η σκυλίτσα μας κοιμάται στα πόδια μου,εγώ βλέπω τον Λαζόπουλο,η δουλειά μου με περιμένει αύριο,κάτι τέλος πάντων σοβαρό δεν συμβαίνει στην οικογένοιά μου,παρ'όλα αυτά,εγώ είμαι ανήσυχος.Το άσχημο που με στεναχωρεί δεν είναι η ανησυχία που νιώθω σήμερα,γιατί παλιότερα τις είχα αυτές τις κακές βραδιές,το άσχημο είναι ότι αυτή η ανησυχία έχει κολλήσει σαν μπάστακας στην ψυχή μου και δεν φεύγει με τίποτα.
Πάμε τώρα στον τίτλο της ανάρτησης,τον αφιερώνω εξαιρετικά σε αυτόν τον μηλείχιο τύπο που παριστάνει τον Πρωθυπουργό.......Our friends from Goldman Sachs…

Δεν υπάρχουν σχόλια: