Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

ΚΥΠΡΟΣ ΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

 




Ακριβώς αυτό έγραφε το πανό που είχαν αναρτήσει οι Ρώσοι φίλαθλοι της Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης.Είναι πολύ συγκινητικό αυτό να συμβαίνει σε μία στιγμή που το έθνος δοκιμάζεται από αυτή την φοβερή κρίση και οι ευρωπαίοι "σύμμαχοί"μας,το μόνο που κάνουν είναι να μας βρίζουν και να μας λοιδωρούν.Το ότι οι Ρώσοι έχουν το δικό τους κριτήριο ως λαός το ξέραμε,το γεγονός όμως ότι θα έφθαναν στο σημείο φίλαθλοι ν'αναρτήσουν πανό υπέρ της αντίπαλης ομάδας δείχνει τουλάχιστον μεγαλοσύνη.Αυτή η ενέργεια λοιπόν πρέπει να μας βάλει και σε δεύτερες σκέψεις όσων αφορά τις μέρες που έρχονται.Η ευρωζώνη πάει προς διάλυση με αφορμή το ευρώ,άρα ίσως πρέπει να δούμε που θα απευθυνθούμε για βοήθεια τις πρώτες δύσκολες μέρες ή και μήνες της πτώχευσης.Είμαι σίγουρος ότι η Ρωσική ηγεσία είναι έτοιμη να βοηθήσει τον Ελληνικό λαό,ακόμα κι αν έχουμε στα ηνία της χώρας μία προδοτική κυβέρνηση,που είναι ορντινάτζα της Μέρκελ και του Σαρκοζί.Μιας κυβέρνησης που φρόντισε με το που ανέλαβε τα ηνία της χώρας να διαλυσει σε μία νύχτα όλες τις προσπάθειες που είχε κάνει ο Καραμανλής για να συνεργαστεί με τους Ρώσους.Θα μου πείτε ότι αυτή είναι μία καινούργια κυβέρνηση,από την άλλη εγώ θα σας πω ότι είναι απλά η ίδια με λίγο Καρατζαφέρη και ολίγο ΝΔ.
Είναι λοιπόν χρέος μας να προσπαθήσουμε να προκαλέσουμε με όλες μας τις δυνάμεις εκλογές ΤΩΡΑ,ώστε τουλάχιστον να έχουμε κάποιους πάνω από το κεφάλι μας που ίσως δεν μας προδώσουν.Τι να ψηφίσετε εγώ δεν θα σας προτείνω,από τα γραπτά μου θα έχετε καταλάβει ότι είμαι δεξιός,όμως αυτή τη στιγμή,ο μοναδικός πολιτικός που μιλάει όπως εγώ θα ήθελα είναι ο Αλέξης Τσίπρας.Έτσι λοιπόν για πρώτη φορά στη ζωή μου,είμαι σίγουρος ότι θα ψηφίσω ένα αριστερό κόμμα,γιατί είναι για το συμφέρον της πατρίδας.
ΥΓ:Εάν θέλετε να διαβάσετε το πλήρες άρθρο για το Ρωσικό πανό πατήστε εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: