Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

Η τελευταία αναλαμπή του συστήματος,ο θάνατος είναι πολύ κοντά

 

Καλημέρα σε όλους,έχετε προσέξει ότι τις τελευταίες μέρες έχω αρχίσει και δημοσιεύω δικές μου σκέψεις και όχι σκέψεις άλλων.Είναι για μένα η μεγαλύτερη υπέρβαση γιατί από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου είχα τρομερό πρόβλημα στο να εκφραστώ γραπτώς.Στο σχολείο δεν είχε ποτέ διαβαστεί έκθεσή μου,δεν είναι τυχαίο αυτό,πάντα υπήρχε ένας λόγος που δεν διαβάζονταν,ο καλύτερος ήταν από μία Καλαματιανή καθηγήτρια μου  που μου έλεγε ότι οι εκθέσεις ήταν τόσο σουρεαλιστικές που δεν ήταν δυνατόν να κατανοηθούν από τους συμμαθητές μου.
Στο θέμα μας τώρα,στη νέα μας κυβέρνηση,σε μία ακόμα γελοιότητα που μας επιφύλαξε αυτή η εποχή να ζήσουμε.Ερώτηση πρώτη,εάν ο Παπαδήμος ήρθε να εφαρμόσει αυτά που δεν μπορούσε ο Παπανδρέου τότε δεν το βλέπω να πηγαίνει μέχρι τις 19-2-2012 με τίποτα.Εγώ πιστεύω ότι ούτε χριστούγεννα δεν θα κάνει ως Πρωθυπουργός.Ερώτηση δεύτερη,ο λόγος που έγινε αυτή η παρωδία κυβέρνησης είναι για να γίνουν υπουργοί όλοι αυτοί που έκαναν ψευτοαντιπολίτευση;Ερώτηση τρίτη,οι βουλευτές του ΛΑΟΣ ξεπληρώνονται για τη βοήθειά τους στο πασοκ με αυτό τον τρόπο;
Λοιπόν τίποτα δεν είναι τυχαίο στη ζωή και στην πολιτική.Κάποιος τρόπος έπρεπε να βρεθεί για να  αποζημιωθούν αυτοί που προσκυνούν το σύστημα.Επίσης ο Σαμαράς αποδείχτηκε πολύ κατώτερος των περιστάσεων,έδειξε ότι δεν μπορούσε να το πάει μέχρι τέλους,έδειξε επίσης ότι τα στελέχη στη ΝΔ που τους αρέσει να σκύβουν και να προσκυνούν,είναι πάντα εκεί,οι νταβατζήδες που είχε πει κάποτε ο Καραμανλής ήταν  μέσα στο κόμμα του.
Το μόνο που μας απομένει είναι ο αγώνας να ενταθεί,οι εκλογές πρέπει να έρθουν πολύ γρήγορα,για να γίνει αυτό βέβαια πρέπει να υπάρξει πίεση από εμάς.Ελπίζω μέχρι τότε να έχουν εμφανισθεί κάποιοι που έως τώρα δείχνουν να κρατούν πατριωτική στάση και να έχουν φτιάξει σχηματισμούς έτοιμους να διαδραματίσουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην επόμενη μέρα,γιατί είμαι σίγουρος,ότι μετά από τις εκλογές τίποτα δεν θα είναι το ίδιο.Ότι και να κάνει το σύστημα,όση προπαγάνδα και να ρίξει στη μάχη,το τέλος τους είναι πολύ κοντά.Το ξέρουν πάρα πολύ καλά,γι'αυτό και λύσσαξαν να στηρίξουν τον Παπαδήμο,πιστεύουν ότι ο χρόνος που θα τους δώσει θα είναι αρκετός για να μπορέσουν να στηρίξουν τους ανθρώπους τους.Είμαστε λοιπόν σε έναν αγώνα δρόμου με αντιπάλους εμάς και το σύστημα.Αυτοί προετοιμάζονται ήδη,στο χέρι μας είναι να το κάνουμε και εμείς.Αυτό που μας λείπει είναι ένας ηγέτης.Δεν ξέρω πως τον λένε,Καμμένος,Κρανιδιώτης,Καζάκης,όποιο και να είναι το όνομά του,ίσως όλοι αυτοί πρέπει να είναι όλοι μαζί,πρέπει κάποιος να βγει μπροστά,όχι με αοριστίες,αλλά με ουσία.....μακάρι....



Δεν υπάρχουν σχόλια: