Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

LADA SAMARA

 

Καλησπέρα σε όλους,αφορμή για τη σημερινή επικοινωνία μου έδωσε ένα LADA SAMARA που είδα παρκαρισμένο λίγο πιο κάτω από το σπίτι μου βγάζοντας βόλτα την Κούκη.Αυτό λοιπόν που μου έκανε εντύπωση δεν ήταν τόσο αυτό το ταπεινό Ρώσικο αυτοκίνητο,αλλά ο συναγερμός που το φύλαγε από τους κλέφτες.Αυτό λοιπόν το αυτοκίνητο κύριοι είναι τόσο πολύτιμο για τον ιδιοκτήτη του που εμένα με συγκίνησε.Αυτή η μικρή αξία είναι για κάποιον τόσο σημαντική,που δεν μπορούμε να το αντιληφθούμε εάν δεν γνωρίζουμε με πόσο κόπο ο ιδιοκτήτης του το απέκτησε.Αυτή η εικόνα λοιπόν  έφερε στο μυαλό μου εκτός από συγκίνηση αλλά και θυμό.Θυμό γι'αυτούς τους προδότες που έχουμε πάνω από το κεφάλι μας,που το μόνο που τους νοιάζει είναι πως θα εξασφαλίσουν λίγο περισσότερο χρόνο στην καρέκλα τους και στα λεφτά τους,χωρίς να τους καίγεται καρφί για μας,για μας που μας είναι πολύτιμο ένα ρημάδι αυτοκίνητο,για μας που σε λίγο καιρό θα μας είναι πολύτιμο ένα πιάτο φαγητό.Είμαι θυμωμένος με τον Πρόεδρο της δημοκρατίας που παίρνει 30.000ε το μήνα για να κάνει πλάτες στους προδότες και να θυμώνει που τον φωνάζουν προδότη,αλλά δεν θυμώνει,δεν οργίζεται για το ξεπούλημα της χώρας του.Αυτό κύριε Πρόεδρε δεν είναι προδοσία;Καληνύχτα σε όλους και καλό ξημέρωμα....

Δεν υπάρχουν σχόλια: