ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ CF-18
11/28/2012 - 12:58
Η
σειρά των φωτογραφιών που παραθέτουμε προέρχεται από την συντριβή ενός
CF-18 της καναδικής Αεροπορίας κατά τη διάρκεια Air show στο Lethbridge
του Καναδά και καταδεικνύει το μπορούν να αντιμετωπίσουν οι πιλότοι
μαχητικών και ειδικότερα οι πιλότοι μαχητικών αε Αεροπορίες όπως η
ελληνική που καθημερινά διεξάγουν έναν άγνωστο στο ευρύ κοινό, πόλεμο.
Ο χειριστής του μαχητικού πραγματοποιούσε επίδειξη πτήσης “high A” που σημαίνει ότι πετούσε μ ε τη μικρότερη δυνατή ταχύτητα και το μεγαλύτερη δυνατή γωνία προσβολής, λίγο όμως πριν την έξοδο από τον συγκεκριμένο ελιγμό το αεροσκάφος βγήκε εκτός ελέγχου άρχισε να «ολισθαίνει» προς τα πλάγια βάζοντας το ρύγχος κάτω.
Δέκατα δευτερολέπτου πριν την μοιραία σύγκρουση με το έδαφος, όπως φαίνεται καθαρά στις φωτογραφίες, ο σμηναγός Brian Bews χρησιμοποίησε τον εκτινασσόμενο κάθισμα και εγκατέλειψε το αεροσκάφος με ασφάλεια, ενώ είχε σχεδόν γυρίσει ανάποδα!
Προσέξτε το αεροσκάφος να συντρίβεται στο έδαφος και τον πιλότο να αιωρείται με το αλεξίπτωτο περίπου 100 μέτρα πάνω από το φελγόμενο αεροσκάφος!
Παρόμοιες εγκαταλείψεις έχουν πραγματοποιηθεί φυσικά και στην Ελλάδα από Έλληνες πιλότους άλλες επιτυχείς και δυστυχώς άλλες όχι. Αυτό που έχει σημασία είναι πως η πτήση μαχητικών αεροσκαφών είναι μια πολύ επικίνδυνη και απαιτητική δουλειά. Και αν ο Καναδός πιλότος που εγκατέλειψε το CF-18 αμείβεται για αυτή τη δουλειά επαρκώς οι Έλληνες συνάδελφοί του αμείβονται με ποσά της τάξης ων 1500 ευρώ!
Αυτά είναι τα χρήματα που η πολιτεία θεωρεί πως είναι αρκετά για να κάνει κάποιος αυτή τη δουλειά και που στην ελληνική ιδιαίτερα περίπτωση δεν απλώς μια δουλειά; Είναι η προάσπιση της χώρας από υπαρκτούς κινδύνους και εθνικές απειλές που λίγες χώρες αντιμετωπίζουν.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Ο χειριστής του μαχητικού πραγματοποιούσε επίδειξη πτήσης “high A” που σημαίνει ότι πετούσε μ ε τη μικρότερη δυνατή ταχύτητα και το μεγαλύτερη δυνατή γωνία προσβολής, λίγο όμως πριν την έξοδο από τον συγκεκριμένο ελιγμό το αεροσκάφος βγήκε εκτός ελέγχου άρχισε να «ολισθαίνει» προς τα πλάγια βάζοντας το ρύγχος κάτω.
Δέκατα δευτερολέπτου πριν την μοιραία σύγκρουση με το έδαφος, όπως φαίνεται καθαρά στις φωτογραφίες, ο σμηναγός Brian Bews χρησιμοποίησε τον εκτινασσόμενο κάθισμα και εγκατέλειψε το αεροσκάφος με ασφάλεια, ενώ είχε σχεδόν γυρίσει ανάποδα!
Προσέξτε το αεροσκάφος να συντρίβεται στο έδαφος και τον πιλότο να αιωρείται με το αλεξίπτωτο περίπου 100 μέτρα πάνω από το φελγόμενο αεροσκάφος!
Παρόμοιες εγκαταλείψεις έχουν πραγματοποιηθεί φυσικά και στην Ελλάδα από Έλληνες πιλότους άλλες επιτυχείς και δυστυχώς άλλες όχι. Αυτό που έχει σημασία είναι πως η πτήση μαχητικών αεροσκαφών είναι μια πολύ επικίνδυνη και απαιτητική δουλειά. Και αν ο Καναδός πιλότος που εγκατέλειψε το CF-18 αμείβεται για αυτή τη δουλειά επαρκώς οι Έλληνες συνάδελφοί του αμείβονται με ποσά της τάξης ων 1500 ευρώ!
Αυτά είναι τα χρήματα που η πολιτεία θεωρεί πως είναι αρκετά για να κάνει κάποιος αυτή τη δουλειά και που στην ελληνική ιδιαίτερα περίπτωση δεν απλώς μια δουλειά; Είναι η προάσπιση της χώρας από υπαρκτούς κινδύνους και εθνικές απειλές που λίγες χώρες αντιμετωπίζουν.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου