14-06-2011 19:08:27 | |
Έχουμε ... συνηθίσει η Πoλεμική Αεροπορία να κυριαρχεί με σύγχρονα μαχητικά στις μεγάλες συνασκήσεις του εξωτερικού (Red Flag, TLP κλπ) έναντι των "αντίπαλων" Αεροποριών, αλλά όταν ακόμα και με παλαιά εκπαιδευτικά Τ-2Ε οι ξένοι εντυπωσιάζονται από τις ικανότητες των Ελλήνων πιλότων, τότε σημαίνει ότι η υπεροχή έχει να κάνει πρώτιστα με την ποιότητα του ανθρώπινου δυναμικού. Αυτή την φορά "μάρτυρες" των ικανοτήτων των Ελλήνων πιλότων ήταν οι Γάλλοι πιλότοι της εκπαιδευτικής μοίρας 2/8 οι οποίοι από την 1η έως 10η Ιουνίου συνασκήθηκαν με τους Έλληνες στην αεροπορική βάση Καλαμάτας στην 363 Μοίρα Εκπαίδευσης Αέρος Η γαλλική αποστολή συμμετείχε με τρία αεροσκάφη Alpha Jet, τα οποία πέταξαν στην Καλαμάτα από την έδρα τους στο αεροδρόμιο του Cazaux στην Νότια Γαλλία. Σκοπός της άσκησης είναι να δειχθεί αν υπάρχει περιθώριος εφαρμογής κοινού αεροπορικού προγράμματος, στο πλαίσιο του Eurotraining, αλλά και της πρότασης να γίνει η Καλαμάτα η βάση για το νότιο σκέλος του Eurotraining. Τόσο οι Έλληνες όσο και οι Γάλλοι ιπτάμενοι είχαν την ευκαιρία να πετάξουν και με τα δύο αεροσκάφη και να διαπιστώσουν τις επιδόσεις και τις δυνατότητες του κάθε τύπου. Σημειώνουμε ότι παλαιότερα υπήρχε ελληνικό ενδιαφέρον για τα εκπαιδευτικά Alhpa Jet. Πραγματοποιήθηκαν αποστολές Βασικών και Προκεχωρημένων Ελιγμών Εναέριας Μάχης (BFM, ACM) καθώς και αποστολές χαμηλής ναυτιλίας με προσβολές στόχων εδάφους (CPM). Στις 7 και 8 Ιουνίου 2011 ο Ακόλουθος Άμυνας της Γαλλίας Σμήναρχος Gerard Gailhouste, επισκέφθηκε την 120ΠΕΑ και συμμετείχε σε πτήση με αεροσκάφος Τ-2Ε με κυβερνήτη τον Διοικητή της 363ΜΕΑ Αντισμήναρχο (Ι) Εμμανουήλ Ζαμπουλάκη. Οι Γάλλοι έμειναν "άφωνοι" με την σκληρή και επίπονη εκπαίδευση μάχης των Ελλήνων πιλότων, ενώ υπήρξαν και πολύ ευμενή σχόλια για το σύστημα εκπαίδευσης των Τ-6. Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου