Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Αφιερωμένο στους "φίλους" μας Τούρκους:Ξέσκισαν οι "τίγρεις" της Π.Α. στη "NATO Tiger Meet 2011" (φωτό)








Σάρωσαν σε όλες τις αποστολές αέρος-αέρος και αέρος-εδάφους πάλι τα ελληνικά μαχητικά (αυτή την φορά ήταν η σειρά της επίλεκτης 335Μ) σε μια από τις πλέον απαιτητικές ασκήσεις του ΝΑΤΟ την "ΝΑΤΟ Tiger Meet 2011", η οποία διεξήχθη στη Γαλλία το διάστημα από 9 έως 20 Μαΐου και στην οποία συμμετέχουν και κράτη εκτός ΝΑΤΟ. Με αυτές τις επιδόσεις είναι απορίας άξιον που κάπιοι στην άλη πλευρά του Αιγαίου σκέπτονται ακόμα "θερμά" επεισόδια...

Τα στελέχη της 335Μ πέτυχαν κορυφαίες επιδόσεις και άφησαν τους πάντες άφωνους με τα υψηλά ποσοστά επιτυχίας στις βολές αέρος-αέρος (95% επιτυχία), ενώ στις αποστολές κρούσης στόχων εδάφους έπληξαν με απόλυτη επιτυχία όλους τους στόχους προσέβαλαν με απόλυτη επιτυχία και ακρίβεια τους στόχους τους.

Η άσκηση είναι ετήσια και εφέτος διεξήχθη στην Αεροπορική Βάση Cambrai/Epinoy στη Γαλλία. Η 335Μ έλαβε μέρος με τρία αεροσκάφη F-16 Blk52+ Advanced.

Εκτελέστηκαν ασκήσεις εναέριας μάχης (DBFM, 2Vs2, 4Vs2, 4Vs4, 2+2Vs4, HVAA Attack) και αποστολές μικτών σχηματισμών Air Interdiction, Offensive Counter Air, Slow Mover Protection/Attack, HVAA Attack, TST, DEAD, CAS, Personnel Rescue και CSAR.

Η “Tiger Meet” αποτελεί άσκηση-θεσμό, τακτικού επιπέδου στην οποία συμμετέχουν Πολεμικές Μοίρες αεροσκαφών με έμβλημα την Τίγρη και θεωρείται μια από τις σημαντικότερες στην Ευρώπη. Έγινε πρώτη φορά το 1961 και φέτος εορτάστηκαν τα 50 χρόνια του θεσμού.

Οι άλλες Αεροπορικές δυνάμεις που συμμετείχαν ήταν από: την Αυστρία με 3 Saab-105, την Ελβετία με 5 F-18S, την Τσεχία με 4 Jas 39C και 2 Mi-24, τη Γαλλία με 4 Mirage 2000C, 4 Mirage 2000-5 και 3 Ελικόπτερα, τη Γερμανία με 4 Tornado ECR, 6 Tornado IDS και 1 Learjet Ηλεκτρονικού Πολέμου, την Πολωνία με 5 F-16 Blk52+, την Ιταλία με 2 AB-212, την Πορτογαλία με 5 F-16 AM, την Ισπανία με 3 Mirage F-1 και 3 EF-18AM, τη Σλοβακία με 2 Mig-29 και την Τουρκία με 3 F-16 Blk50. Tην άσκηση υποστήριζαν από άλλες βάσεις 2 KC-135, 1 E-3F και 1 C-160.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου