Πιο συγκεκριμένα, από έγγραφα που σήμερα παρουσιάζουμε, προκύπτει ότι η μεθόδευση του κ. Ραπτόπουλου να αφήσει την Express Service που χρωστούσε απίστευτα ποσά να «σαπίσει», όμως την ίδια ώρα να περισώσει τη λιγότερο χρεωμένη ατομική του εταιρεία, είχε ξεκινήσει πιο μπροστά.
Με άλλα δύο σημαντικά έγγραφα, τα οποία βρίσκονται στη διάθεση οποιουδήποτε εισαγγελέα ενδιαφερθεί για την υπόθεση που σήμερα αποκαλύπτουμε, παρακολουθούμε πως η μεταφορά συμβολαίων είχε ξεκινήσει
ήδη 22 ημέρες πριν από την άρση των περιορισμών στην περιουσία του επιχειρηματία από τον υπουργό.
Κι αυτό διότι με έκπληξη βλέπουμε πως την 1/1/2010 λύεται η σύμβαση παροχής οδικής βοήθειας της Εξπρές Σέρβις Ανώνυμος Εμπορική Εταιρία με την ιδιωτική αυτή τη φορά ΜΟΡΕΑΣ Α.Ε. που κατασκευάζει τον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου - Καλαμάτας. Από μόνη της μια τέτοια διαπίστωση σαφώς δεν είναι ενοχοποιητική των προθέσεων Ραπτόπουλου. Ελα όμως που ακριβώς την ίδια ημέρα διαπιστώνουμε πως υπεγράφη νέα σύμβαση μεταξύ της
ΜΟΡΕΑΣ και της ατομικής αυτή τη φορά εταιρείας του επιχειρηματία!
Πολύ απλά, ο κ. Ραπτόπουλος, έχοντας προφανώς «εξασφαλίσει» το μέλλον της ατομικής του εταιρείας, προχώρησε στη μεταβίβαση. Πώς πείστηκε η διοίκηση της ΜΟΡΕΑΣ, που πιθανότατα γνώριζε τα οικονομικά προβλήματα της εταιρείας του, να υπογράψει μια τέτοια σύμβαση; Μήπως ο κ. Ραπτόπουλος είχε ενδείξεις από πριν για τη θετική έκβαση της υπόθεσής του και την υπογραφή της άρσης δέσμευσης της προσωπικής του περιουσίας από τον υπουργό Οικονομικών;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου