Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010
Mέχρι τα ξημερώματα εργάζονταν τα συνεργεία για να αποκατασταθούν οι βλάβες και οι αποκολλήσεις υλικών (έκτασης 8 τ.μ. στην επιφάνεια του σκάφους!
Mέχρι τα ξημερώματα εργάζονταν τα συνεργεία για να αποκατασταθούν οι βλάβες και οι αποκολλήσεις υλικών (έκτασης 8 τ.μ. στην επιφάνεια του σκάφους!) που συνέβησαν στον ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗ (S120) κατά την διάρκεια του πλου από το Κίελο στα ελληνικά νερά τα συνεργεία στα ΕΝΑΕ για να μπορεί σήμερα να παρουσιαστεί ευπρόσωπος και όχι "ξεφλουδισμένος". Με την εξαίρεση του αντιναρκικού αισθητήρα που έτσι ή αλλιώς δεν επηρεάζει την "επιχειρησιακή ικανότητα" συμμετοχής σε πάρτι, όπως αυτό που έχει στήσει η κυβέρνηση σήμερα για την παραλαβή του ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗ, όλα τα άλλα προβλήματα αποκαταστάθηκαν με την αφαίρεση από τον ΠΙΠΙΝΟ διαφόρων εξαρτημάτων.
Aνώτατοι αξιωματικοί του Π.Ν. ήρθαν σε επαφή χθες και σήμερα με το defencenet.gr και δήλωσαν την αποδοκιμασία τους για την ανακοίνωση που εξέδωσε χθες σε ότι αφορά το "ξεφλούδισμα" του ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗ, από το ΓΕΝ, σημειώνοντας ότι"από άλλον γράφτηκε η ανακοίνωση, όχι από το Πολεμικό Ναυτικό. Εμάς απλώς μας υποχρέωσαν να την εκδώσουμε".
Έτσι ή αλλιώς το Πολεμικό Ναυτικό δεν ευθύνεται για τίποτα από όλα αυτά, έστω και αν οι πολιτικοι για δικούς τους λόγους προσπαθούν να το εκθέσουν: Ούτε οι μίζες που καταβλήθηκαν αφορούν το Ναυτικό, ούτε τα τεράστια προβλήματα που εμφάνισε τους αφορούν ούτε ΄τίποτα. Ίσα-ίσα που είναι τιμητικό για το Π.Ν.΄που "στήλωσε τα πόδια"και δεν το παραλάμβανε μέχρι να αποκατασταθούν στο βαθμό που ήταν δυνατό τα προβλήματα.
Το πρώτο και μοναδικό υποβρύχιο μέχρι σήμερα που αντιμετώπισε πρόβλημα ομαλής πλευστότητας εντάσσεται στην δύναμη του ελληνικού Π.Ν. με την ελίδα ότι η υπηρεσία του δεν θα αντιμετωπίσει τα προλήματα που αντιμετώπισε η ναυπήγησή του. Στις 15.00 το υποβρύχιο μπαίνει με υψωμένη την ελληνική σημαία στο Ναύσταθμο Σαλαμίνας.
Πολιτική και στρατιωτική ηγεσία,αλλά και ο υπαρχηγός Ναυτικού του Άμπου Ντάμπι θα υποδεχτούν το υποβρύχιο στο ναύσταθμο. Παρών θα είναι και ο νέος ιδιοκτήτης των ναυπηγείων Σκαραμαγκά Ισκαντάρ Σάφα.
Τα ερωτήματα πάντως από τις ζημιές που υπέστη κατά την διάρκεια του ταξιδιού, παραμένουν. Πως μπορούν να ξεκολλούν οι λαμαρίνες από τον πύργο και μάλιστα σε έκταση 8 τ.μ., πως μπορούν να ξεκολλούν τα GRPs με το σόναρ επάνω; Τι έιδους ναυπηγική ποιότητα είναι αυτή και πως δέχθηκαν την παραλαβή του χωρίς να επιβεβαιωθεί ότι δεν θα υποφέρει από τέτοια προβλήματα; Άραγε σε λίγα χρόνια πάλι κάποιος εισαγγελέας θα ασχοληθεί με την παραλαβή, αυτή την φορά του ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗ; Γιατί η νυν έρευνα για τις μίζες των HDW & Ferrostaal προκειμένου να αγοραστούν τα τέσσερα αρχικά υποβρύχια συνεχίζεται και στην Γερμανία και στην Ελλάδα, με ταυτόχρονη εμπλοκή του ΣΔΟΕ.
Σε ότι αφορά τη νυν σύμβαση τα σκοτεινά σημεία που θα μας απασχολήσουν άμεσα είναι η παραλαβή πληρωμένων, αλλά άχρηστων υλικών αξίας 117 εκατ. ευρώ από το ελληνικό δημόσιο που προορίζονταν για τον εκσυγχρονισμό των Type 209/1200 που ακυρώθηκε και η παραίτηση του δημοσίου από αντισταθμιστικά αξίας 120 εκατ.ευρώ στη νέα σύμβαση! Και βέβαια οι ισχυρισμοί Βασιλάκου που σήμερα καταθέτει στην επιτροπή της Βουλής, ότι οι Γερμανοί δέχονταν να ναυπηγήσουν τα δύο Type 214 που παραγγέλθηκαν με επιπλέον επιβάρυνση 500 εκατ. ευρώ, χωρίς να ούτε ένα ευρώ επιπλέον.
Πολλή δουλειά προβλέπεται να έχουν ανακριτικές αρχές και ΣΔΟΕ με τον ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗ και τα "αδέλφια" του. Τουλάχιστον ας ελπίσουμε να είναι καλοτάξιδα...
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου