Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

Σκάνδαλο εκατομμυρίων με τα Χόβερκραφτ - Να πως θησαύρισε ο Τσοχατζόπουλος!!!


Χορός εκατομμυρίων με τα Χόβερκραφτ που ψώνιζε και ξανα ψώνιζε μετα μανίας για λογαριασμό του Ελληνικού δημοσίου ο Άκης Τσοχατζόπουλος.

Δεν του έφταναν τα πρώτα δύο... ψώνισε κι άλλα δύο για να τα'χουμε !!!

Όχι μόνο δεν χρησιμοποιήθηκαν, σαπίζουν κιόλας!

Βρωμιά και δυσοδία αναδύεται απο την υπόθεση που αφορά την αγορά τεσσάρων συνολικά αποβατικών πλοίων Χόβερκραφτ με κόστος εκατομμύρια δολάρια κατα την περίοδο που ήταν υπουργός Εθνικής Άμυνας ο Άκης Τσοχατζόπουλος...


Τα γιγαντιαία αποβατικά πλοία ταχείας μεταφοράς προσωπικού και αρμάτων μάχης τύπου Zubr (είναι η ονομασία τους στα ρωσικά) αγοράστηκαν υπερτιμολογημένα και μεταχειρισμένα από το ελληνικό υπουργείο Αμυνας το 2000 και κόστισαν στο Ελληνικό Δημόσιο πάνω από 200 εκατομμύρια αμερικανικά δολάρια !!!

Η παραλαβή τους άρχισε από το 2001 ενώ το τελευταίο φαίνεται πως έφθασε στην Ελλάδα το 2005 , αφού ο Άκης είχε παραγγείλει πρώτα 2 και μετά άλλα 2 για να δικαιολογήσει τα "ψώνια" εκατομμυρίων δολαρίων σε βάρους του Ελληνικού δημοσίου !

Τα μεταχειρισμένα αποβατικά που κατ'ουσίαν δεν χρησιμοποιήθηκαν ποτέ από το Πολεμικό Ναυτικό έχουν παροπλιστεί διότι σύμφωνα με το ΓΕΝ τα οφέλη από την επιχειρησιακή τους χρήση ήταν μηδαμινά, ενώ η πανάκριβη συντήρησή τους τα καθιστά σχεδόν ασύμφορα.

Τα χρυσοπληρώσαμε , δεν τα χρησιμοποιήσαμε ποτέ και τώρα...
τα πετάμε στα σκουπίδια !!!


Συγκεκριμένα τα αποβατικά “Ζάκυνθος” (L-183) και “Ιθάκη” (L-181) βγήκαν σε Έκτακτη Ακινησία (ΕΚΑ) τον Ιανουάριο του 2010 και στη συνέχεια σε μόνιμη ακινησία, με στόχο σταδιακά να "κανιβαλιστούν", δηλαδή να πάρουν τα ανταλλακτικά και τα μείζονα εξαρτήματά τους για να συντηρηθούν τα άλλα δύο, τα “Κέρκυρα” (L-182) και “Κεφαλληνία” (L-180) τα οποία επίσης σαπίζουν στην ακινησία.

Χορός εκατομμυρίων ευρώ σε προμήθειες !!!

Ο υπαινιγμός αυτός περιέχεται σε ηλεκτρονικό μήνυμα που απέστειλε τον Απρίλιο του 2001 ένας από τους ενδιαφερόμενους να προσφέρει «συμβουλευτικές» υπηρεσίες για την πώληση στην Ελλάδα των μεγαλύτερων αποβατικών σκαφών στον κόσμο.

Την εποχή εκείνη η Ελληνική κυβέρνηση είχε ήδη αγοράσει δύο χόβερκραφτ τύπου Zubr από τα αποθέματα του Ρωσικού Ναυτικού και προχωρούσε στην προμήθεια ακόμη δύο από την Ουκρανία.

Σύμφωνα με έγκυρες πηγές μυστική αλληλογραφία των προμηθευτών αναφέρει:

«Σε παρακαλώ, δες τι μπορεί να γίνει, δεδομένου ότι είναι πιθανόν να απαιτούνται πολύ ειδικές μέθοδοι προσέγγισης του υπουργείου Εθνικής Αμυνας», ανέφερε ο αποστολέας του e-mail στον συνεργάτη του και συνέχιζε:

«Κάποιοι υποστηρίζουν ότι η συμφωνία που έγινε ήδη με τους Ρώσους απέφερε τεράστια κέρδη (profits) σε όλα τα μέρη, οπότε και οι Ουκρανοί θέλουν το ίδιο, όμως είναι μόνο φήμες, φυσικά. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι οι Ελληνες είναι πολύ ικανοποιημένοι από αυτά τα σκάφη και θέλουν περισσότερα».

Πράγματι, το Ελληνικό υπουργείο Αμυνας παρήγγειλε ακόμη δύο μεταχειρισμένα αποβατικά πλοία από το Ουκρανικό Ναυτικό, και σίγουρα τα κέρδη ή οφέλη στα οποία αναφέρεται απερίφραστα ο επίδοξος αντιπρόσωπος δεν αφορούν προφανώς στην επιχειρησιακή εκμετάλλευση των πλοίων.

Κι αυτό διότι τα πλοία δεν χρησιμοποιήθηκαν παρά μόνο περιστασιακά σε κάποιες ασκήσεις.

Οι περιορισμοί στη χρήση τους ήταν μεγάλοι αφού τα πλοία δεν είχαν σχεδιαστεί για να επιχειρούν στη φουρτουνιασμένη θάλασσα του Αιγαίου , αλλά προφανώς για να επιχειρούν στις ρωσικές λίμνες.

Οπως αναφέρεται στον φάκελο των ρωσικών αερόστρωμνων, τα ρωσικά πλοία μπορούν να αναπτύξουν ταχύτητα 30-40 κόμβων, αλλά και να επιχειρήσουν σε κατάσταση θάλασσας μέχρι 4 μποφόρ!

Η αλληλογραφία που "καίει" τον Τσοχατζόπουλο

Στον φάκελο της «υπόθεσης Zubr» περιέχονται και αντίγραφα της αλληλογραφίας μεταξύ του υπουργείου Εθνικής Αμυνας και της ιδιωτικής εταιρείας που εμφανιζόταν ως ο αντιπρόσωπος των πωλητών από την Ουκρανία.

Σε μία από τις επιστολές αυτές, την οποία υπογράφει ο Νικόλαος Αρταβάνης, επισημαίνεται ότι «η οικονομική προσφορά που σας έχω κάνει έχει διαφορά κάτω από το ήμισυ της τιμής που έχετε αγοράσει τα προηγούμενα» και διευκρινίζει ότι η τιμή πώλησης κάθε πλοίου προσδιορίζεται στα 20 εκατ. δολάρια.

Στην ίδια επιστολή, ο εκπρόσωπος της Ελληνικής εταιρείας «καρφώνει» το υπουργείο Εθνικής Αμυνας ότι αγόρασε τα πρώτα πλοία σε τιμή που ήταν υψηλότερη από αυτή που προσέφερε εκείνος κατά 30 εκατ. δολάρια!

Δηλαδή, κάποια από τα αποβατικά πλοία αγοράστηκαν σε τιμή υπερδιπλάσια του τιμήματος που πρότειναν οι ίδιοι οι αντιπρόσωποι των Zubr!

Η καταγγελία αυτή, από τον αντιπρόσωπο που είχαν επιλέξει οι ίδιοι οι Ουκρανοί, δημιουργεί τεράστια ερωτήματα για τη σκοπιμότητα της προμήθειας. Κυρίως όμως αποκαλύπτει τις μαύρες τρύπες μιας σύμβασης που ενδέχεται να ζημίωσε το Ελληνικό Δημόσιο, το οποίο εμφανίστηκε να αγοράζει μεταχειρισμένο πολεμικό υλικό σε τιμή διπλάσια της προσφερόμενης.

Στην επιστολή του προς το Ελληνικό Πεντάγωνο ο κ. Αρταβάνης υπογραμμίζει:

«Τα αερόστρωμνα πλοία που διαθέτουμε είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση από τα πλοία που έχετε προμηθευτεί, δεδομένου ότι το τέταρτο πλοίο που περιμένετε έπρεπε να το παραλάβετε από τον Απρίλιο του 2001 και δεν το έχετε παραλάβει για τεχνικούς λόγους και ποιότητα κατασκευής».

Προκαταβολή και... αγύριστη

Τελικώς και η προμήθεια των ουκρανικών Zubr αποφασίστηκε περιέργως να προχωρήσει. Και ενώ η Ελληνική κυβέρνηση είχε δώσει στην Ουκρανία προκαταβολή περίπου 36 εκατ. , διαπιστώθηκε ότι το ένα από τα δύο αποβατικά πλοία ήταν ακατάλληλο (παρουσίαζε πολύ σοβαρές ρωγμές).

Η νέα ηγεσία του υπουργείου Αμυνας, την εποχή εκείνη υπό τον κ. Γιάννο Παπαντωνίου, αποφάσισε να μην παραλάβει το ουκρανικό πλοίο.

Οι πωλητές αρνήθηκαν να επιστρέψουν την προκαταβολή και το Δημόσιο ακόμη και σήμερα δεν έχει λάβει πίσω τα χρήματα που είχε δώσει για να αποκτήσει ένα πλοίο που ήταν μάλλον εκθεσιακό και όχι για επιχειρησιακή χρήση. Γιατί φοβούνται να απαιτήσουν τα χρήματα;;; Mήπως για να μην βγούν τα οι μίζες στη φόρα ;;;

Τα Χόβερκραφτ «τρελάθηκαν» ή δεν έμαθαν ποτέ να χειρίζονται ;;;

Είναι ενδεικτικό ότι σε μία άσκηση το Zubr, που ξεκίνησε από τη βάση της Αμφιάλης, έφτασε ως την Ψυττάλεια και υποχρεώθηκε να επιστρέψει στη βάση του επειδή οι μηχανές είχαν ανάψει!

Οταν προσπάθησε να δέσει, το πλοίο κινήθηκε με τη μεγίστη ταχύτητα συμπαρασύροντας αυτοκίνητα, μαντρότοιχους και ό,τι άλλο βρήκε στον δρόμο του έως ότου σταμάτησε έξω από τη διοίκηση αποβατικών δυνάμεων.

Ακόμη και σήμερα τα ερωτήματα για τα μεταχειρισμένα ρωσικά Zubr που αποκτήθηκαν σε τιμή διπλάσια της κανονικής και κυρίως δεν χρησιμοποιήθηκαν ποτέ δεν έχουν απαντηθεί.

Αν υπήρχε κράτος και δικαιοσύνη στην Ελλάδα , μετά απο όλα αυτά που βλέπουν το φώς της δημοσιότητας , εξαγριώνοντας το κοινό αίσθημα , και προκαλώντας την κοινωνία , θα έπρεπε να είχε δημευθεί η τεράστια περιουσία του Άκη Τσοχατζόπουλου (και του κάθε λαμόγιου) καθώς και η όποιες μεταβιβάσεις με αναδρομική ισχύει και ο ίδιος να βρίσκεται προφυλακιστέος για εγκλήματα σε βάρος του Ελληνικού Δημοσίου.

Στοιχεία υπάρχουν, όμως τα ρεζίλια της βουλής κρύβονται πίσω απο παπατζοεξεταστικές , αλληλοσυμφωνίες και θεατρινισμούς , ενώ το ΠΑΣΟΚ τιμωρεί δήθεν το λαμόγιο με αποπομπή το κόμμα.

Στην πραγματικότητα ο γεροδράκουλας πρώην "εθνοσωτήρας" έχει γράψει την πολιτική στα παλιά του παπούτσια εδώ και πολλά χρόνια. Με τα λάφυρα της λεηλασίας έκανε και επίδειξη μάλιστα με προκλητικούς γάμους στο Παρίσι.

Διαβάστε επίσης:


Βρέθηκαν σε ένα μόνο λογαριασμό της κόρης του Τσοχατζόπουλου 8 εκατομμύρια ευρώ!

Άκης Τσοχατζόπουλος ένας εθνοσωτήρας off shore

Ο Άκης Τσοχατζόπουλος , η off shore εταιρεία και το νεοκλασσικό στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου


Προκαλεί ο Δράκουλας με τα φαντάσματα που βλέπει ! (Δείτε το βίντεο)

ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου